آخرین شرایط شهربانو منصوریان بعد از عمل جراحی

به گزارش وبلاگ نت مالزی، امیر عباس لشگری رئیس کمیته پزشکی فدراسیون ووشو درباره شرایط شهربانو منصوریان کاپیتان تیم ملی ووشوی بانوان گفت: منصوریان از ناحیه شکم تحت عمل جراحی نهاده شد و جراح هم از عمل انجام شده راضی بوده است. اگر شرایط منصوریان به همین صورت باشد تا 2، 3 روز دیگر از بیمارستان مرخص می گردد.

آخرین شرایط شهربانو منصوریان بعد از عمل جراحی

لشگری درباره دلیل بیماری منصوریان اعلام کرد: دلیل بیماری منصوریان را به صورت قطعی نمی توانیم بیان کنیم. البته شاید ضربات وارد شده به شکمش در جریان مسابقات و جراحی های سابق دلایل انسداد روده اش باشد

او درباره اینکه کاهش وزن هم در اتفاق اتفاق افتاده برای منصوریان موثر بوده است، گفت: به طور دقیق نمی توانیم بگوییم که کم کردن وزن در بیماری منصوریان تاثیرگذار بوده است، اما شاید موثر باشد. کسی که وزن کم می نماید در نهایت آب و مواد غذایی کم می خورد و محتمل است روده اش تنبل شده باشد و دچار یبوست شده و معده اش دفع نداشته باشد و انسداد روده پیدا کند. علاوه براین، شاید چسبندگی باعث انسداد روده منصوریان شده باشد.

لشگری درباره زمان مرخصی منصوریان گفت: منصوریان باید چند روزی در بیمارستان باشد تا اقدامات درمانی و بازبینی عمل جراحی اش انجام گردد و اگر مسئله ای در این باره نداشته باشد از بیمارستان مرخص می گردد و به منزل می رود تا استراحت کند.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون ووشو درباره اینکه منصوریان قادر به مسابقه دادن است، گفت: فعلا منصوریان نمی تواند مسابقه بدهد، چون عمل جراحی در ناحیه شکمش اجرا شده است. او حداقل یک الی 2 ماه باید استراحت کند تا از وارد شدن ضربه به شکمش جلوگیری گردد. اگر اصابتی در شکمش رخ بدهد امکان دارد بخیه هایش باز گردد. بعد از آن سونوگرافی و عکس از شکمش گرفته می گردد و اگر زخم های روده اش ترمیم شده باشد شاید مجوز تمرینات انفرادی به او داده گردد. البته او در حد آماده سازی بدنش به صورت انفرادی می تواند تمرین کند، اما بعید است زودتر از 2 ماه بتواند فعالیت ورزشی خود را آغاز کند.

منبع: فرارو

به "آخرین شرایط شهربانو منصوریان بعد از عمل جراحی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط شهربانو منصوریان بعد از عمل جراحی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید