استیک با روکش طلا

به گزارش وبلاگ نت مالزی، یک هتل در هانوی مرکز ویتنام به مسافران این فرصت را می دهد که استیک های با روکش طلا را امتحان کنند.

استیک با روکش طلا

به گزارش وبلاگ نت مالزی، پس از اینکه وزیر امنیت عمومی ویتنام در حال خوردن استیک پوشیده شده با ورق طلا در یکی از رستوران های معروف لندن خبرساز شد، اینک یک رستوران ویتنامی به مشتریان استیک با روکش طلا عرضه می کند.

این هتل نام یکی از مراکز غذاخوری خود را به رستوران گولدن بیف تغییر داده است و استیک معروف طلاکاری شده Tomahawk Wagyu را که وزیر ویتنامی در لندن می خورد، در منوی غذا قرار داده است که قیمت آن برای هر نفر حدود 45 دلار می شود.

نگوین هو دوونگ مدیر این هتل گفته که ما به بیش از 1000 مهمان که برای امتحان استیک طلایی آمده بودند خدمات رسانی کرده ایم.

سرآشپز مشهور ترک، نصرت گوکچه، ماه گذشته ویدئویی از خود بارگذاری کرد که در حال دادن استیک پوشیده شده با ورق طلا به وزیر امنیت عمومی ویتنام است، این خبر سر و صدای زیادی در ویتنام به پا کرد. استیک در رستوران گوکچه تا 1450 پوند (1914 دلار) به فروش می رسد.

بسیاری در این کشور آسیای جنوب شرقی این سوال را مطرح کردند که چگونه یک مقام بلندپایه حزب کمونیست در بحبوحه سرکوب فساد دولتی اجازه می دهد از خود در حال افراط با غذا های گران قیمت فیلمبرداری شود. مقامات ویتنامی درباره این حادثه اظهار نظری نکرده اند.

منبع: فرارو

به "استیک با روکش طلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیک با روکش طلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید