اعتراف ساری به استفاده اجباری از ازار مقابل اسلاویا پراگ

به گزارش وبلاگ نت مالزی، فوتبال جهان- سرمربی چلسی اعتراف کرد که در نیمه دوم دیدار با اسلاویا پراگ جمهوری چک مجبور به انجام یک تغییر مهم برنامه تاکتیکی اش شده است.

اعتراف ساری به استفاده اجباری از ازار مقابل اسلاویا پراگ

به گزارش وبلاگ نت مالزی، چلسی دیدار با اسلاویا پراگ را به زحمت و با گل دیرهنگام مارکو آلونسو در دقیقه 86 با نتیجه یک بر صفر برد تا در بازی برگشت، برای صعود به مرحله نیمه نهایی کار آسان تری داشته باشد. ساری سرمربی چلسی پس از بازی اعتراف کرد که این اتفاق به لطف تغییر تاکتیکی او در نیمه دوم بازی و به میدان فرستادن ادن ازار نیمکت نشین رخ داده است.

مائوریتزیو ساری، با توجه به بازی سخت یکشنبه شب تیمش در خانه لیورپول در لیگ برتر، به ازار استراحت داده بود اما زمانی که دید تیمش نمی تواند به حریف فشار لازم را بیاورد مجبور شد در دقیقه 59 ستاره بلژیکی را به جای پدرو رودریگس به میدان بفرستد.

سرمربی ایتالیایی آبی پوشان لندن در پاسخ به این سؤال که آیا او برنامه ای برای استفاده از ازار به عنوان بازیکن تعویضی داشته است گفت: خیر. در ابتدای بازی خواستم او روی نیمکت بنشیند چون فکر می کردم که نیاز به استفاده از او در این بازی نیست اما شاید باید از او استفاده می کردم. اگر در خاتمه نیمه اول یک بر صفر جلو بودیم، از او استفاده نمی کردم.

با وجود برد خارج از خانه در دور رفت، ساری به بازیکنانش درباره بازی برگشت با اسلاویا پراگ هشدار داد و گفت: از الان باید به فکر بازی برگشت باشیم چون کار سختی خواهیم داشت زیرا تیم هایی مانند اسلاویا پراگ در بازی های خارج از خانه هم بسیار خطرناک هستند. این همان چیزی بود که ما در بازی مقابل خنک هم تجربه کردیم. باید مراقب باشیم. بازی مقابل این تیم واقعاً سخت است. با این حال من از نتیجه بسیار راضی ام، همینطور از عملکردمان.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اعتراف ساری به استفاده اجباری از ازار مقابل اسلاویا پراگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف ساری به استفاده اجباری از ازار مقابل اسلاویا پراگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید