اقامتی ارزان در هتل های 3 ستاره کیش

به گزارش وبلاگ نت مالزی، اگر می خواهید به جزیره زیبای کیش سفر کنید و همچنین هزینه های خود را کاهش دهید می توانید اقامتی ارزان در هتل های 3 ستاره کیش داشته باشید. در این مطلب لیستی از بهترین هتل های 3 ستاره کیش را برای گردشگران تور کیش بیان کرده ایم.

اقامتی ارزان در هتل های 3 ستاره کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا یکی از هتل های کیش می باشد که در سال 1388 افتتاح شد . این هتل 3 طبقه دارای 72 اتاق می باشد. امکانات هتل شامل کافی شاپ 24 ساعته، رستوران، چایخانه و سالن همایش می باشد. موقعیت مکانی این هتل بسیار مطلوب است چرا که در نزدیکی این هتل اسکله تفریحی و مراکز تجاری پردیس 1 و 2 و همچنین بازار پانیذ وجود دارد. همچنین این هتل دارای یک رستوران ، یکی کافی شاپ ، و یک چایخانه می باشد.

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش در سال 1390 افتتاح شده . این هتل از دوساختمان کنار هم و 67 اتاق با امکانات کامل تشکیل شده است. با اقامت در هتل ارامش می توانید دسترسی مناسبی به دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل و مرکز خرید زیتون دارید.

هتل شایلی کیش

هتل شایلی در سال 1394 افتتاح شد . این هتل دارای 40 اتاق مجهز می باشد. با اقامت در این هتل دسترسی مناسبی به پردیس بین المللی دانشگاه صنعتی شریف و مرکز خرید ونوس دارید. همچنین هتل حدود 2 کیلومتر با ساحل خلیج فارس فاصله دارد. این هتل دارای یک رستوران و یک کافی شاپ می باشد.

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنی های کیش در نزدیکی بازار مرجان واقع شده . ویژگی منحصر به فرد این هتل اتاق های ویلایی آن است. این هتل بزرگ دارای امکانات رفاهی و خدماتی مطلوبی می باشد. همچنین این هتل تا مکان های گردشگری کیش فاصله اندکی دارد. گفتنی است در این هتل به هنگام صرف شام موسیقی زنده پخش می گردد.

هتل جام جم کیش

این هتل یکی از هتل های باسابقه کیش با 40 سال تجربه محسوب می گردد. دارای 52 اتاق مجهز می باشد و دارای رستوران و کافی شاپ با غذاهای خوشمزه می باشد. هتل جام جم در نزدیکی اسکله تفریحی ، مراکز خرید کیش و دانشگاه کیش می باشد. هتل جام جم با پرسنل مجرب و با تجربه پذیرای مهمانان تور کیش می باشند.

منبع: لذت سفر

به "اقامتی ارزان در هتل های 3 ستاره کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتی ارزان در هتل های 3 ستاره کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید