امتحانات پایانی نیمسال دوم 99-98 دانشگاه آزاد خوزستان از 4 تیر برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ نت مالزی، امتحانات پایانی نیمسال دوم تحصیلی 99-98 دانشگاه آزاد خوزستان در مقاطع کاردانی و کارشناسی از 4 تا 28 مرداد برگزار می گردد.

امتحانات پایانی نیمسال دوم 99-98 دانشگاه آزاد خوزستان از 4 تیر برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ نت مالزی، دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد خوزستان در اطلاعیه ای در مورد شیوه برگزاری امتحانات انتها ترم جاری گفت: امتحانات انتها ترم نیمسال دوم تحصیلی 99-98 دانشگاه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی به صورت برخط (آنلاین) و شفاهی با حضور ناظر آموزش و استاد در محل واحد دانشگاهی و بدون احتیاج به حضور دانشجویان در واحد محل تحصیل از 26 خرداد تا 19 تیر برگزار می گردد.

امتحانات نیمسال دوم دروس گروه معارف اسلامی، آشنایی با دفاع مقدس و عمومی (زبان فارسی و زبان انگلیسی) مقاطع کاردانی و کارشناسی رشته های پزشکی، غیرپزشکی و دکترای عمومی دامپزشکی از 13 تا 19 تیر به صورت برخط (آنلاین) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • آزمون های انتها ترم دانشکده علوم پزشکی آبادان به صورت مجازی برگزار می گردد

    تاریخ برگزاری آزمون های مجازی دروس نظری دانشگاه شهید چمران اهواز اعلام شد

امتحانات انتهای نیمسال دوم تحصیلی 99-98 این دانشگاه در مقطع کاردانی و کارشناسی (به جز دروس گروه معارف اسلامی، دفاع مقدس و عمومی) از 4 تا 28 مرداد در روز های شنبه تا سه شنبه (به جز روز های تعطیل رسمی) برگزار می گردد.

شایان ذکر است، در صورت صدور مجوز برگزاری حضوری امتحانات توسط مدیریت بیماری کرونا استان خوزستان، تمام برنامه ریزی پیشنهادی بر آن اساس (تعجیلا و تاخیرا) اصلاح خواهد شد.

طبق این اطلاعیه، دروس عملی و بخش عملی دروس عملی نظری نیمسال دوم تحصیلی 99-98 نیز در بازه 21 تا 31 تیر برگزار و ارزیابی می گردد. در ضمن ترم تابستان سال تحصیلی 99-98 از 28 تیر و در روز های چهارشنبه، پنجشنبه و آدینه هر هفته برنامه ریزی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امتحانات پایانی نیمسال دوم 99-98 دانشگاه آزاد خوزستان از 4 تیر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات پایانی نیمسال دوم 99-98 دانشگاه آزاد خوزستان از 4 تیر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید