ایرلاین های پنج ستاره جهان، کدامها هستند؟

به گزارش وبلاگ نت مالزی، هتل های 5 ستاره زیادی در سراسر جهان وجود دارد ولی ایرلاین های 5 ستاره بسیار کمیاب ترند.

EVA Air به تازگی افتخار 5 ستاره شدن را براساس رنکینگ سایت Sktrax دریافت کرد و هشتمین ایرلاینی است که پیروز به این کار شده است.

ایرلاین های پنج ستاره جهان، کدامها هستند؟

این ایرلاین تایوانی پیش از این جزو ایرلاین های 4 ستاره محسوب می شد اما پس از گذراندن یک فرایند ارزیابی 1 ساله که شامل بیش از 800 مورد مختلف اعم ازعملکرد ، خدمات مشتریان و امکانات رفاهی بود ، پیروز به ارتقاع درجه گشت .

استیو لین مدیرعامل این شرکت می گوید : همه ما در اوا ایر سعی می کنیم تا در برابر دریافت این جایزه فروتن باشیم ، قرار گرفتن در رتبه بندی 5 ستاره Skytrax یک افتخار و بعلاوه یک مسئولیت بزرگ محسوب می گردد . دیده شدن تمام زحمات زیاد این مجموعه برای حفظ کیفیت خدمات به راستی لذت بخش است.

اوا ایر ارائه دهنده سرویس های هوایی با امکانات درجه یک و لوکس است . در کلاس پروازی Royal Laurel این ایرلاین، مسافران استیک مخصوص ، خرچنگ تازه ، هدفون های بدون صدای محیط ، نمایشگر لمسی HD ، لوازم خواب بسیار لوکس با مارک Rimowa و آب چشمه فیجی را دریافت می نمایند .

اوا ایرهشتمین ایرلاین جهانست که در رتبه بندی ایرلاین های 5 ستاره جهان قرار گرفته است .

فهرست کامل شامل ایرلاین های زیر است :

  • Asiana Airlines
  • ANA
  • Cathay Pacific
  • EVA Air
  • Garuda Indonesia
  • Hainan Airlines
  • Qatar Airways
  • سنگاپور Airlines

برای بالا رفتن در این رنکینگ کیفیت تمامی خدمات مورد ارزیابی قرار می گیرد و مدیرعامل سایت Skytrax در این خصوص می گوید : این رتبه بندی با توجه به بالا ترین استانداردهای فرودگاه ها و کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران در طول پرواز به همراه بالاترین استاندارد های سرویس دهی کارکنان در فرودگاه و همینطور داخل محیط هواپیما انجام می گیرد.

بر اساس اعلام این سایت تعداد 37 ایرلاین 4 ستاره در جهان وجود دارند که شامل ایرلاین هایی مثل Emirates ، Thai Airways ، British Airways ، Qantas و China Airlines می گردد .هواپیمایی Air Koryo متعلق به کره شمالی تنها ایرلاین یک ستاره جهان محسوب می گردد .

منبع : travelandleisure.com

منبع: الی گشت

به "ایرلاین های پنج ستاره جهان، کدامها هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرلاین های پنج ستاره جهان، کدامها هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید