اینستاگرام قابلیت کسب عایدی برای تولیدکنندگان محتوا را تست می نماید

به گزارش وبلاگ نت مالزی، اینستاگرام از آزمایش قابلیتی خبر داده که تولیدنمایندگان محتوا می توانند با آن برای ارائه بعضی از فیلم ها، استوری ها و لایو های انحصاری از کاربران خود حق اشتراک دریافت نمایند. بر اساس گزارش TechCrunch، اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت کسب عایدی با منتخبی از 10 تولیدنماینده محتوای آمریکایی است که هر کدام می توانند قیمت حق اشتراک خود را انتخاب نمایند. قیمت اشتراک می تواند از 0.99 دلار تا 99.99 دلار در ماه متغیر باشد.

اینستاگرام قابلیت کسب عایدی برای تولیدکنندگان محتوا را تست می نماید

مدیر عامل اینستاگرام آدام موسری درباره این قابلیت با انتشار پستی در توییتر خود گفت: این قابلیت به تولیدنمایندگان محتوا اجازه می دهد که به وسیله انتشار یک سری مطالب اختصاصی در قالب پست، استوری و یا لایو از فالوورهای خود حق اشتراک دریافت نمایند و از این راه به کسب عایدی بپردازند. امیدواریم در ماه های آینده تولیدنمایندگان بیشتری را به این تست اضافه کنیم. این حرکت قطعا با استقبال تولیدنمایندگان محتوای محبوب این پلتفرم روبرو خواهد شد که در پی راه های نوی برای کسب عایدی از فالوورهای خود هستند.

مرحله آزمایشی این قابلیت نو شامل تعداد کمی از تولیدنمایندگان محتوا در ایالات متحده آمریکا است، اما می توانیم انتظار داشته باشیم که در روزهای آینده این فرایند به تولیدنمایندگان محتوای بیشتری در چندین کشور توسعه یابد. نشانه های قابلیت کسب عایدی یا حق اشتراک برای اولین بار در ماه نوامبر (آبان ماه) در قالب گزینه های اشتراک مانند خرید درون برنامه ای اینستاگرام ظاهر شد و اکنون کاربران بسیاری از این قابلیت بهره می برند.

قابلیت حق اشتراک تولیدنمایندگان محتوا در اپ اینستاگرام به سازندگان اجازه می دهد استوری ها و لایو های شخصی تری را به فالوورهای خود ارائه دهند. این دسته از محتوای تولیدنمایندگان که در قالب استوری یا لایو ارائه می گردد با رنگ بنفش به سایر کاربران نشان داده می گردد تا آن ها را تشخیص دهند. بعلاوه تولیدنمایندگان قادر خواهند بود تا پاسخ به نظرات و دایرکت خود را اولویت بندی نمایند. موسری در رابطه با این قابلیت ادامه داد: اینستاگرام معتقد است که سازندگان محتوا باید روابط خوبی خود با فالوورهای خود داشته باشند. برای این منظور، تیم ما روی روش هایی کار می نماید که سازندگان محتوا می توانند لیست مشترکان خود را بگیرند و آن ها را از اینستاگرام به برنامه ها و وب سایت های شرکت های دیگر بیاورند.

بعلاوه باید خاطر نشان کنیم که تولیدنمایندگان محتوا قادر خواهند بود تا نرخ اشتراک خود را معین نمایند و جالب اینجاست که اینستاگرام هیچ درصدی از آن را برای خود برنمی دارد. به همین دلیل اشلی یوکی یکی از مدیران محصول این شبکه اجتماعی شرح می دهد که آن ها حداقل تا سال 2023 از عایدی سازندگان سودی را دریافت نخواهد کرد. هر چند بدیهی است که این فرایند زمانی که این ویژگی به طور گسترده تری عرضه گردد، با تغییراتی از سوی این پلتفرم همراه خواهد شد.

علاوه بر موسری، مارک زاکربرگ مدیر عامل شرکت مادر اینستاگرام، متا نیز در این رابطه پیامی منتشر کرد و گفت: این ویژگی نو به سازندگان محتوا یاری می نماید با ارائه مزایایی مانند دسترسی به لایو و استوری های انحصاری، عایدی بیشتری کسب نمایند. من هیجان زده هستم تا به ساختن ابزارهایی برای سازندگان محتوا ادامه دهم تا آن ها با انجام کارهای خلاقانه ای کسب عایدی نمایند و به زودی این ابزارهای را در دسترس سازندگان بیشتری قرار خواهم داد.

این شرکت که فرایند خوب خود را در ارائه قابلیت های نو از سال گذشته حفظ نموده، میخواهد تا با ارائه نوآوری های خود به تعداد کاربرانش بیافزاید. این شبکه اجتماعی پرطرفدار خبر داده که در حال آزمایش امکان نمایش استوری های به صورت عمودی با گروه کوچکی از کاربران است.

مشاور رسانه های اجتماعی مت ناوارا در شرحات این قابلیت آورده که بعضی کاربران مستقر در ترکیه به روزرسانی نوی از اینستاگرام دریافت نموده اند که قابلیت نمایش استوری ها به شکل عمودی برای آن ها اضافه شده است. این تغییر احتمالا تلاشی برای رقابت با اپلیکیشن محبوب تیک تاک است که در حال حاضر اسکرول عمودی استوری ها را در برنامه خود ارائه می دهد.

در خبری دیگر، الساندرو پالوزی افشاگر معروف فناوری اعلام نموده که اینستاگرام در حال کار بر روی قابلیت ویرایش چیدمان پروفایل است که به کاربران اجازه می دهد پست ها را به هر ترتیبی که دوست دارند مرتب نمایند. بنابراین، به جای حذف یا بایگانی عکسی که دیگر تمایلی به نشان دادن آن ندارید، می توانید محل قرارگیری آن را عوض کنید.

منبع: Digitaltrends

منبع: دیجیکالا مگ

به "اینستاگرام قابلیت کسب عایدی برای تولیدکنندگان محتوا را تست می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام قابلیت کسب عایدی برای تولیدکنندگان محتوا را تست می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید