با 10 مورد از بهترین هتل های قشم آشنا شوید

به گزارش وبلاگ نت مالزی، قشم از آن دسته مقاصدی است که خیلی ها دوست دارند جنس زندگی مردم محلیش را از نزدیک لمس نمایند و با آن آشنا شوند. از آن جایی هم که این جزیره مردم بسیار صمیمی و مهمان نوازی دارد و با وجود اطمینان از این که در خانه همه قشمی ها باز است اما با این حال در این جزیره اقامتگاه های بسیار زیادی وجود دارد که خیلی از آن ها را می توان به عنوان بهترین هتل های قشم به شما معرفی کرد.

با 10 مورد از بهترین هتل های قشم آشنا شوید

ما امروز می خواهیم تا 10 مورد از بهترین هتل های این شهر را از لحاظ ارائه خدمات، امکانات تفریحی، اتاق ها، نزدیکی به دسترسی ها و جاذبه های شهر را برای شما مورد آنالیز قرار دهیم.

هر کسی که قشم را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کند قطعا این انتظار را دارد که بهترین ها را در خدمت خود داشته باشد تا بتواند خاطره خوبی را از این سفر برای خود بسازد. رزرو هتل خوب یکی از عوامل مهمی است که باعث می گردد در این سفر به شما خوش بگذرد. اگر قصد سفر به قشم را دارید، در ادامه با ما در وبلاگ نت مالزی با معرفی بهترین هتل ها در قشم همراه باشید.

1- هتل خلیج فارس، یکی از بهترین هتل های ساحلی در قشم

یکی از بهترین هتل های قشم، هتل ساحلی خلیج فارس (khalije fars hotel) است که به واسطه نزدیکیش با ساحل، اصلا آب و هوایش با دیگر هتل های جزیره فرق می کند. یکی از ویژگی هایی که هتل خایج فارس دارد این است که دارای امکانات تفریحی بسیار زیادی است که به طور مثال می توانیم به بعضی از آن ها همچون؛ زمین تنیس، سالن بیلیارد، محوطه و میز مخصوص پینگ پنگ و بسیاری از دیگر امکانات تفریحی و ورزشی دیگر اشاره نماییم. با این حال مهم ترین عاملی که باعث می گردد تا هتل ساحلی خلیج فارس معروف گردد این است که؛ تنها کافیست که چند قدم بردارید و بعد خود را در ساحل ببینید. در ادامه بعضی از بهترین خدمات این هتل را در جدول زیر برایتان ذکر می کنیم اما قبل از آن ضروری است تا بگوییم که؛ اگر می خواهید به این جزیره سفر کنید، می توانید برای رزرو هتل در قشم به وب سایت آنلاین وبلاگ نت مالزی مراجعه بفرمایید.

وب سایت رسمی هتل ساحلی خلیج فارس: khalijefarshotel.ir

تلفن هتل ساحلی خلیج فارس: 07635344330

آدرس هتل ساحلی خلیج فارس: قشم، میدان علم وصنعت

2- بوتیک هتل فولتون، لاکچری ترین مجتمع اقامتی در قشم

یکی از هتل های متفاوت و خاص جزیره قشم که نامش در بین بهترین هتل های قشم قرار می گیرد، بوتیک هتل فولتون قشم (Fulton Boutique Hotel) است. این هتل در سال 1393 تاسیس شد و به عنوان یکی از بهترین هتل های این جزیره هم اکنون فعالیت می کند. این هتل از 3 ساختمان تشکیل شده که هر کدام از آن ها به تفکیک کاربری ویلا، هتل و آپارتمان دارند. اتاق های این هتل بسیار تمیز و مجهز هستند و هر چیزی که مهمانان احتیاج داشته باشند را در اختیارشان می گذارد. این هتل در منطقه حوضچه هامون قرار گرفته و به همین خاطر، فاصله آن با بیشتر جاذبه های قشم در حدود 10 دقیقه است.

وب سایت رسمی بوتیک هتل فولتون قشم: hotelfulton.com

تلفن بوتیک هتل فولتون قشم: 07635344265

آدرس بوتیک هتل فولتون قشم: قشم، بزرگراه خلیج فارس، بعد از کمپ هامون

3- هتل ساحل طلایی، هتلی با قیمت خوب و مناسب

در 15 کیلومتری جزیره قشم، اقامتگاهی قرار گرفته است که نامش در بین بهترین هتل های قشم قرار گرفته است. نام قبلی این هتل، پلاژ سیمین بوده و برای کسانی که دوست داشته اند تا در کنار ساحل اقامت کنند، خدمات خوبی را از اول ارائه می داده است. هتل ساحل طلایی قشم (Golden Beach Hotel) دارای سیستم رزرواسیون 24 ساعته است و خدمات تفریحی زیادی را در کنار واحدهای مختلف اقامتی خود در واحدهای ویلایی مختلف، اتاق ها و سودیت های خود ارائه می کند. هر کدام از این واحدهای اقامتی دارای پارکینگ مجزا و مخصوص هستند. در ادامه بعضی از خدمات این هتل را که بیشتر شبیه به یک واحد تفریحی اقامتی است را برایتان در جدولی نام خواهیم برد.

وب سایت رسمی هتل ساحل طلایی: goldenbeachhotel.ir

تلفن هتل ساحل طلایی: 07635342900

آدرس هتل ساحل طلایی: قشم، جاده ساحلی، مقابل زیارتگاه شاه شهید

4- هتل ژئو پارک، هتلی تمیز و بازسازی شده در قشم

یکی از بهترین هتل های قشم که هم بسیار تمیز است و هم به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است، هتل 3 ستاره ژئوپارک قشم (Qeshm Geopark hotel) است. فاصله این هتل با ساحل کم است و حتی بعضی از اتاق های آن نیز رو به ساحل خلیج فارس باز می شوند. کسانی که در این هتل اقامت نموده اند، از برخورد حرفه ای و خوب پرسنل این هتل و همچنین امکانات خوب آن تعرف نموده اند. از لحاظ فاصله ای نیز هتل ژئو پارک به دیدنی هایی مثل قلعه پرتغالی ها و یا بازار قشم دسترسی خوبی دارد. در ادامه در جدول زیر بعضی از خدمات این هتل را برایتان ذکر خواهیم کرد ولی پیشنهاد هم می کنیم که برای آشنا شدن با بازارهای قشم در مجله وبلاگ نت مالزی مطلبی را مطالعه بفرمایید.

آدرس هتل ژئو پارک: قشم، نرسیده به اسکله ذاکری، جنب ساختمان معراج

5- هتل آپادانا، یکی از اقامگاه های قدیمی و با سابقه در قشم

این هتل 3 ستاره است و در یک ساختمان 2 طبقه بنا شده است. هتل آپادانا (Apadana Hotel) یکی از اقامتگاه های قدیمی قشم است. رستورانی که در این هتل واقع شده است دارای محیطی بسیار دلنشین و شاد است. خدماتی که در هتل آپادانا به مسافرین ارائه می گردد بسیار کامل و شامل است. در ادامه بعضی از خدمات این هتل را در جدول زیر برایتان ذکر خواهیم کرد.

تلفن هتل آپادانا قشم: 02149763763

آدرس هتل آپادانا قشم: قشم، خیابان ولیعصر، جنب کلینیک دکتر محمدی

6- هتل آرام، یکی از بهترین هتل های قشم

یکی دیگر از بهترین هتل های قشم که می خواهیم برای اقامتتان آن را پیشنهاد دهیم، هتل آرام (Aram Hotel) است. این هتل در سال 1384 افتتاح شده و در سال 1396 هم مورد بازسازی قرار گرفته است. ساختمان هتل آرام 4 طبقه است و در کل 23 اتاق دارد. امکانات این هتل خوب و مناسب است و از امکاناتش جالب تر، دسترسی راحت و خوب آن به مراکز خرید قشم است. در ادامه بعضی از خدمات این هتل 3 ستاره را برای شما در جدول زیر نام خواهیم برد. همچنین پیشنهاد می کنیم برای این که سفر خوبی به قشم داشته باشید، مطلب راهنمای سفر به قشم را در مجله گردشگری وبلاگ نت مالزی مطالعه بفرمایید.

آدرس هتل آرام قشم: قشم، بلوار ولیعصر، نرسیده به چهارراه پردیس، کوچه رضوان

7- بوتیک هتل ایرمان قشم، هتلی با طراحی ترکیب شده از سنت و مدرنیته

یکی دیگر از بهترین هتل های قشم که به خاطر ترکیب بافت سنتی و مدرنش بسیار معروف هم شده، بوتیک هتل ایرمان (Irman BOUTIQUE HOTEL) است. این هتل 5 طبقه است و اتاق هایش ترکیبی از سوئیت های 1 تا 2 خوابه و اتاق های 2 تا 3 تخته است. تمامی اتاق های این هتل بسیار مجهز هستند و حس این که در خانه خود هستید را به شما القا می کنند. فاصله این هتل تا جاذبه های اصلی و مراکز خرید شهر، بین 4 تا 6 دقیقه است. بعضی از دیگر خدمات این هتل را برای شما در ادامه در جدول زیر دذکر خواهیم کرد.

وب سایت رسمی بوتیک هتل ایرمان: irmanhotel.com

تلفن بوتیک هتل ایرمان: 07635100000

آدرس بوتیک هتل ایرمان: قشم، نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیغام

8- هتل آرتا قشم، هتلی لوکس و زیبا در قشم

یکی از دیگر هتل ها خوب و مجلل قشم، هتل آرتا (Arta Hotel) است. این هتل در سال 1396 در یک ساختمان 7 طبقه و با 48 اتاق افتتاح شد. در هتل آرتا انواع اتاق های زیبا و سوئیت های مختلف موجود است. این هتل هم دسترسی خوبی به ساحل خلیج فارس دارد و هم امکاناتش بسیار زیاد است. از جمله مراکزی که در نزدیکی این هتل قرار گرفته اند، مرکز خرید ستاره و سیتی سنترهای 1 و 2 می باشند. در ادامه در جدول زیر، بعضی از خدمات این هتل 4 ستاره را برایتان ذکر خواهیم کرد.

وب سایت رسمی هتل آرتا قشم: artahotel.com

تلفن هتل آرتا قشم: 07635244977

آدرس هتل آرتا قشم: قشم، میدان امام قلی خان، جنب اسکله بندر بهمن

9- هتل ارم، یکی از هتل های خوب قشم

یکی از بهترین هتل های قشم آن هم از بین لاکچری هایش، هتل ارم قشم (Qeshm International Eram Hotel) است که هم نوساز است و هم 4 ستاره. این هتل در سال 1395 در یک ساختمان 5 طبقه و با 96 اتاق در کلاس های مختلف افتتاح شد. این هتل دارای خدمات بسیار زیادی است و علاوه بر آن، رفتار کادر خدماتی آن فوق العاده است و به همین خاطر خیلی ها دوست دارند تا در سفرشان به قشم در این هتل اقامت کنند. در ادامه بعضی از خدمات هتل ارم را در جدول زیر برایتان ذکر خواهیم کرد.

تلفن هتل ارم: 07635229080

آدرس هتل ارم: قشم، بلوار آزادگان، روبروی شیلات

10- هتل سینگو، یکی از بهترین هتل های قشم از نظر مسافران

یکی از هتل های خوب قشم، هتل 3 ستاره سینگو (Singo Hotel) است که هم بسیار تمیز است و هم سطح خوبی از امکانات را به مسافرانش ارائه می دهد. این هتل دارای 64 اتاق مجهز در خود است. یکی از ویژگی هایی که باعث شده تا هتل سینگو به یکی از بهترین اقامتگاه های هند از نظر مردم تبدیل گردد این است که این هتل در مرکزی ترین نقطه درگهان قرار گرفته است. این مرکزیت در واقع نزدیکی شما به سواحل خلیج فارس و مراکز خرید قشم را تامین می سازد. بعضی از بهترین خدمات این هتل را در جدول زیر برایتان ذکر می کنیم.

وب سایت رسمی هتل سینگو قشم: singohotel.com

تلفن هتل سینگو قشم: 07635274245

آدرس هتل سینگو قشم: قشم، درگهان، مجتمع تجاری دریا، طبقه دوم

در این مطلب به صورت مختصر و کارآمد، 10 مورد از بهترین هتل های قشم را برایتان معرفی کردیم تا شما در سفرتان به این جزیره گرم و زیبا، انتخاب های خوب و زیادی را برای گزینه های اقامتی خود داشته باشید. شما تا به حال در هیچ یک از این هتل ها اقامت داشته اید؟ لطفا تجربه و نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

ضمناً شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما قشم خود از وب سایت آنلاین وبلاگ نت مالزی استفاده نمایید تا بهترین پروازها به سمت این جزیره را پیش روی خود برای خرید داشته باشید.

منبع: الی گشت

به "با 10 مورد از بهترین هتل های قشم آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با 10 مورد از بهترین هتل های قشم آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید