ترامپ مهاجرت به آمریکا را تعلیق می نماید

به گزارش وبلاگ نت مالزی، رئیس جمهور آمریکا بیان کرد که درصدد است به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، مهاجرت به آمریکا را موقتاً تعلیق کند.

ترامپ مهاجرت به آمریکا را تعلیق می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری وبلاگ نت مالزی، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با انتشار یک پیغام توییتری از تصمیم خود برای امضای یک فرمان اجرایی به منظور تعلیق موقت مهاجرت به آمریکا با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

وی در این پیغام توییتری خود شرح داد: با توجه به حمله دشمن نامرئی (کروناویروس) و همچنین لزوم حفاظت از مشاغل شهروندان عظیم آمریکا، من فرمان اجرایی تعلیق موقت مهاجرت به ایالات متحده آمریکا را به امضا درمی آورم.

طی روزهای اخیر با توجه به تداوم تظاهرات در چندین ایالت آمریکا در اعتراض به ادامه قرنطینه در این کشور، فرماندار ایالت میشیگان که شاهد عظیم ترین تجمعات اعتراضی به قوانین قرنطینه بوده، از ترامپ درخواست کرد تا معترضان را به آرامش دعوت کند و از آن ها بخواهد که به خانه های خود بازگردند.

طرفداران ترامپ به تشویق او در روزهای اخیر برای اعتراض به مقررات مربوط به خانه ماندن، در چندین ایالت آمریکا دست به اعتراض زدند. همچنین بعد از آن که فرماندار ایالت ویسکانسین مدت محدودیت ها را تمدید کرد، فراخوان راهپیمایی آزاد در این ایالت در روز 24 آوریل (پنجم اردیبهشت ماه) اعلام شده است.

روز آدینه دونالد ترامپ در رشته توییتهایی مردم را به آزادسازی ایالت هایی که به دست دموکرات ها اداره می شوند، فراخواند. پس از آن در ایالت های مینه سوتا، میشیگان و ویرجینیا که ترامپ نام برد، تظاهرات علیه مقررات خانه نشینی انجام شد.

طبق جدیدترین آمار و ارقام منتشرشده تا روز گذشته (دوشنبه)، دستکم 792 هزار و 913 نفر در ایالات متحده آمریکا به کروناویروس آلوده شده و 42 هزار و 517 نفر نیز جان خود را ازدست داده اند.

4106/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "ترامپ مهاجرت به آمریکا را تعلیق می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ مهاجرت به آمریکا را تعلیق می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید