تزیین دکواسیون منزل با طرح های هندسی

به گزارش وبلاگ نت مالزی، طرح های هندسی و ژئومتریک از جمله طرح های زیبایی هستن که بخوبی میتونن به فضای خونه بُعد و حجم بدهند و تأثیر فوق العاده ای در برجسته کردن مبلمان و دکوراسیون دارن. این نقوش زیبا تنوع زیادی داره که میتونیم از اونها تقریبا در همه جای خونه استفاده کنیم. در ادامه مدل هایی از کاربرد این طرح های زیبا و پر هوادار رو میبینیم.

تزیین دکواسیون منزل با طرح های هندسی

انتخاب کاغذ دیواری با طرح های هندسی

ساده ترین و در عین حال تأثیرگذارترین راه برای برجسته کردن دیوارهای خونه استفاده از کاغذ دیواریه. کاغذ دیواریهای طرح هندسی با خطوط و طرح های جذابی که دارن جذابیت و زیبایی بیشتری به دیوارها میدن و گزینه خوبی برای بُلد کردن دیوار پشت تلوزیون، پشت تخت خواب یا ساخت یک دیوار مستقل هستن.

مبلمان با طرح های هندسی

شاید در نگاه اول طرح های هندسی بعنوان روکش مبل یا جایگاه، کمی قدیمی یا سنتی بنظر برسه اما این ایده خوبی برای از بین بردن یکنواختی دکور داخلیه و اگه از اون بدرستی استفاده بشه نمای دکوراسیون رو زیباتر میکنه. برای اینکار کافیه تا فقط یک یا چند جایگاه، پاف و کوسن و یا تابلوهایی رو به این طرح اختصاص بدیم و از زیباییش در کنار طرحهای ساده لذت ببریم.

کاربرد طرح های هندسی برای فرش و موکت

چون فرش و موکت براحتی قابل تعویض و جابجایی هستن بنابراین انتخاب مناسبی برای کسانی هست که هوادار دیوارهای ساده اما مبلمان طرحدار هستن. همچنین با استفاده از این فرشهای طرح دار هندسی نیازی به استفاده از کاغذ دیواری ندارین.

نقوش هندسی برای پرده، روتختی و منسوجات خونه

برای تزیین دکور استفاده از پارچه و منسوجاتی با طرحهای هندسی و رنگارنگ فوق العاده کاربردی و جذابه و فضای یکنواخت خونه رو تغییر میده. این طرح های متنوع و زیبا برای پرده، روتختی و بالش و همچنین کوسن مبل بسیار زیباست.

منبع: مجله الکترونیک دونفره

به "تزیین دکواسیون منزل با طرح های هندسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزیین دکواسیون منزل با طرح های هندسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید