حضرتی: امیدواریم شناگران در قهرمانی دنیا رکوردهای ملی را ارتقاء دهند

به گزارش وبلاگ نت مالزی، مربی تیم ملی شنا گفت: شرایط ملی پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا ابوظبی خوب است و امیدواریم که آنها باز هم بتوانند رکورد ملی را ارتقاء دهند.

حضرتی: امیدواریم شناگران در قهرمانی دنیا رکوردهای ملی را ارتقاء دهند

خشایار حضرتی در گفت و گو با وبلاگ نت مالزی، در مورد حضور تیم ملی شنا در مسابقات قهرمانی دنیا ابوظبی اظهار کرد: این مسابقات مسافت کوتاه است و از 25 آذر شروع می گردد و تا 6 روز ادامه دارد. سه ورزشکار ما توانسته اند ورودی مسابقات را کسب نمایند. سینا غلامپور در 100 آزاد، متین بالسینی در 200 متر پروانه و مهرشاد افقری در 50 و 100 پروانه در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی در مورد شرایط آمادگی شناگران گفت: ملی پوشان تمرینات خود را ادامه می دهند و شرایط خوبی دارند. آنها در مسابقات کاپ دنیای قطر در رشته های 50 و 100 متر آزاد و 200 متر پروانه رکوردشکنی کردند. امیدواریم که این فرایند در مسابقات ابوظبی ادامه پیدا کند و بتوانند باز هم رکوردهای ملی را ارتقاء دهند.

وی در مورد شرایط تمرینی سایر ملی پوشان شنا اظهار کرد: ملی پوشان ما استراحت ندارند و در کل سال در حال تمرین هستند. ورزشکاران تمرینات خود را ادامه می دهند. مربیان آنها با ما در تماس هستند و برای بازی های آسیایی آماده می شوند.

وی در مورد شروع لیگ برتر شنا گفت: مسابقات لیگ شنا 1400 قرار است بعد از دو سال وقفه که به خاطر شیوع کرونا انجام نشد از اوایل دی شروع گردد. هنوز زمان دقیق مسابقات تعیین نیست اما امیدواریم که از دی لیگ شنا استارت بخورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حضرتی: امیدواریم شناگران در قهرمانی دنیا رکوردهای ملی را ارتقاء دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضرتی: امیدواریم شناگران در قهرمانی دنیا رکوردهای ملی را ارتقاء دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید