خبرنگاران پلمب 60 واحد صنفی در بناب به دلیل نقض اقدامات پیشگیرانه از کرونا

به گزارش وبلاگ نت مالزی، تبریز- خبرنگاران - فرمانده انتظامی شهرستان بناب از پلمب 60 واحد صنفی متخلف در ادامه اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران پلمب 60 واحد صنفی در بناب به دلیل نقض اقدامات پیشگیرانه از کرونا

سرهنگ سهراب شفقی روز چهارشنبه در گفتگویی خاطرنشان کرد: در ادامه اجرای طرح مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی، شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از واحدهای صنفی فعال شهرستان بازدید می گردد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی صنفی، مراتب را به وسیله تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع رسانی نمایند.

شهرستان 140 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است و کلیه اصناف و کسبه این شهرستان به غیر از صنوف و مراکز خدماتی همچون نانوایان، قصابان و خواروبارفروشان بر اساس تصمیمات ستاد پیشگیری از ویروس کرونا تعطیل بوده و متأسفانه در این میان بعضی کسبه بدون توجه به اثرات سوء باز کردن محل کسب خود مغازه ها را باز نموده و جان خود و سایر شهروندان را با خطر ابتلاء به بیماری کرونا روبرو می سازند که برای برخورد با این واحدها درب آن ها پلمپ می گردد و تا یکماه حق بازکردن محل کسب خود را ندارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پلمب 60 واحد صنفی در بناب به دلیل نقض اقدامات پیشگیرانه از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلمب 60 واحد صنفی در بناب به دلیل نقض اقدامات پیشگیرانه از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید