خدایی: این هفته درباره اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه ها تصمیم گیری می شود

به گزارش وبلاگ نت مالزی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: این هفته در جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو درباره اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه ها تصمیم گیری می شود.

خدایی: این هفته درباره اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه ها تصمیم گیری می شود

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ نت مالزی، درباره اعلام پذیرش تکمیل ظرفیت کارشناسی از سوی دانشگاه آزاد گفت: از 2 سال گذشته اعلام شده که دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی نمی توانند در مرحله تکمیل ظرفیت، پذیرش دانشجو داشته باشند و این مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو است که تمام زیرنظام های آموزش عالی باید از آن تمکین کنند و دانشگاه آزاد نیز مانند زیرنظام های دیگر آموزش عالی است.

به گفته خدایی، تا انتها این هفته جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو برای تصمیم گیری درباره تکمیل ظرفیت دانشگاه ها تشکیل می شود.

وی اضافه کرد: ثبت نام دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت غیرقانونی است و باید مجوز انجام آن از سوی شورای سنجش و پذیرش دانشجو صادر شود، طی این مرحله به این صورت است که دانشگاه آزاد باید درخواست خود را به شورای سنجش و پذیرش ارائه دهد تا در این باره تصمیم گیری شده و در صورت لزوم و صلاحدید مجوز صادر شود.

منبع: خبرگزاری فارس

به "خدایی: این هفته درباره اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه ها تصمیم گیری می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدایی: این هفته درباره اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه ها تصمیم گیری می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید