خودکشی ناکام بعد از قتل همسر دوم

به گزارش وبلاگ نت مالزی، مرد بازنشسته که بعد از قتل همسر دومش خودکشی نموده بود، با کوشش پزشکان زنده ماند.

خودکشی ناکام بعد از قتل همسر دوم

به گزارش خبرنگار جنایی جام جم، شامگاه 28 فروردین سال جاری فردی با اورژانس تماس گرفت و با صدایی آرام و لرزان گفت او و همسرش زخمی شده اند. مرد زخمی نشانی خانه اش را داد و بعد تلفن قطع شد. اپراتور اورژانس هر چه با آن شماره تلفن تماس گرفت،کسی جوابگو نبود.به همین علت به موضوع مشکوک شد و به پلیس خبر داد و بعد گروهی ازامدادگران اورژانس رهسپار خانه مورد نظر در حوالی میدان امام حسین (ع) تهران شدند.

وقتی امدادگران حوالی آنجا رسیدند با ماموران رو به رو شدند و همراه آنها به جست وجو پرداختند و توانستند خانه مورد نظر را پیدا نمایند.کسی در خانه را باز نمی کردو همسایه ها می گفتند مرد 60 ساله ای همراه زن 46 ساله اش در آنجا زندگی می نمایند.

در خانه را به یاری آتش نشانانی که به محل آمده بودند، باز کردند و وارد شدند. در بازرسی از آنجا با جسد زن میانسال که با اصابت دو ضربه چاقو به ناحیه شکمش فوت شده بود،رو به رو شدند . شوهر 60 ساله او در حالی که از ناحیه دست چپ زخمی شده بود، در فاصله کمی از او افتاده بود.

مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد و ماموران موضوع این جنایت را به مرادی،بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش کردند و او با گروهی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به آنجا اعزام شدند. آنها متوجه شدند در خانه از داخل قفل بوده و مرد میانسال بعد از قتل همسرش خودزنی نموده است.

بعداز شناسایی خانواده مقتول و تحقیق از او معلوم شد ،زن میانسال و شوهرش اختلاف داشته اند و حتی تا یک قدمی طلاق رفته اند.آنها مدعی بودند جنایت توسط دامادشان اتفاق افتاده است.

پایان مرد 60 ساله چند روز پیش با کوشش پزشکان نجات یافت.او برای ادامه تحقیقات به شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و بعد از 120دقیقه بازپرسی اعتراف کرد به دلیل اختلاف هایی که با همسرش داشته او را با ضربه های چاقو به قتل رسانده و بعد می خواسته خودکشی کند که ناکام مانده است.

او به اتهام مباشرت در قتل عمدی بازداشت و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

کاش مرده بودم

ای کاش مرا نجات نمی دادند و مثل همسرم می مردم .حالا زنده مانده ام تا هر لحظه عذاب قتلی را که مرتکب شده ام،تحمل کنم. این بخشی از گفته های وحید 60 ساله است که به اتهام قتل همسرش بازداشت شده و در انتظار محاکمه است.

چه کاره ای ؟

در اداره برق کار می کردم و دو سال است که بازنشسته شده ام.

چطوربا مقتول آشنا شدی ؟

یک پسروسه دختر دارم.دو دخترم ازدواج کردندودونوه دارم. بعداز 30 سال زندگی مشترک به خاطر اختلاف با زن اولم سال 91 جداشدیم.همسردومم کارمندداروخانه در شمال کشور بود. او آشنای خانوادگی دوستم بود. بعد از آشنایی با او ، سال 92 ازدواج کردیم.با فرزندانم رابطه خوبی نداشت و سر همین موضوع درگیری داشتیم. بعد از چند ماه به او شک کردم و حس می کردم به من خیانت نموده است. دعواهایمان آن قدر ادامه پیدا کرد تا این که قهر کرد و نزد خانواده اش رفت. بعد هم مهریه اش را که دو دانگ خانه ام و 180 سکه بهارآزادی بود اجرا گذاشت.

در این مدت چرا جدا نشدید؟

دنبال این بودم که خیانتش را فاش کنم. حتی در خانه دوربین گذاشتم و رفت و آمدش را زیرنظر داشتم. فقط قهر و آشتی می کردیم.

سندی برای خیانتش پیدا کردی؟

نه.

پس چرا او را کشتی؟

ازصبح 28فروردین سال جاری بگو مگوهایمان آغاز شد وتا شب طول کشید . در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و از آشپزخانه چاقویی برداشتم و سراغ او رفتم و دو ضربه به شکمش زدم . وقتی به خودم آمدم دیگر نفس نمی کشید. سه ساعت کنار جسدش نشستم و گریه کردم. بعد هم رگ دستم را زدم تا خودکشی کنم.

پشیمانی؟

بله اما ای کاش نجاتم نمی دادند و من هم مثل همسرم می مردم .حالا زنده مانده ام تاهر لحظه عذاب قتلی را که مرتکب شده ام، تحمل و برای اعدامم روز شماری کنم.

روزنامه وبلاگ نت مالزی

منبع: جام جم آنلاین

به "خودکشی ناکام بعد از قتل همسر دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودکشی ناکام بعد از قتل همسر دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید