دلیل 2برابر شدن قیمت شکر در کرمان

به گزارش وبلاگ نت مالزی، مدیرعامل سازمان حمایت مصرف نمایندگان و تولیدنمایندگان با بیان اینکه به صورت شفاف اذعان می کنم که مردم استان کرمان به دلیل عدم هماهنگی سه دستگاه هزینه دو برابری شکر پرداخت می نمایند، خاطرنشان کرد: حواله 3000 تن شکر در استان کرمان هم اکنون وجود دارد و هر کسی که به شکر احتیاج دارد می تواند به اداره غله استان کرمان مراجعه کند.

دلیل 2برابر شدن قیمت شکر در کرمان

به گزارش وبلاگ نت مالزی، عباس تابش عصر امروز 22 اسفندماه در جلسه مشترک کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری و کارگروه تنظیم بازار استان کرمان با بیان اینکه شکر اکنون در کف بازار کرمان به قیمت 7000 تومان موجود است اظهار کرد: 7000 تن شکر به استان کرمان وارد شده است که 3750 تن آن برای اسفند ماه اختصاص داده و 1750 تن نیز حواله به این استان داده شده است.

وی با انتقاد از قیمت بالای شکر در استان کرمان اعلام کرد: شکر 7000 تومانی، جفا در حق نظام است بنابراین باید پیگیری کنیم که 7000 تن شکر به کف بازار بیاید. هر چقدر شکر با قیمت 3000 تومان بخواهید ما در اختیارتان قرار می دهیم.

مدیرعامل سازمان حمایت مصرف نمایندگان و فراورینمایندگان بر لزوم ارایه فاکتور از سطوح بالا تا پایین ترین سطح (مغازه دار) تاکید نمود و اضافه نمود: هر گونه خرید و فروش باید با فاکتور باشد و مردم باید فاکتور خرید درخواست نمایند. اگر واحد صنفی فاکتور ارایه ندهد خلافکار تلقی خواهد شد.

وی با بیان اینکه متولی تامین هستیم، اما بعضی دستگاه ها به گونه ای عمل نموده اند که حالا باید متولی توزیع هم باشیم، اظهار کرد: شرکت بازرگانی دولتی ایران برای صنف، صنعت و خانواده به هر میزان شکر احتیاج داشته باشد، اختصاص می دهد و شکر با قیمت 7500 تومان در کرمان هیچ توجیه منطقی ندارد.

تابش در مورد ادعاهای اتاق اصناف کرمان و ... مبنی بر عدم تحویل شکر به آنها اظهار کرد: 7000 تن حواله شکر گرفته اید و اقدامی برای دریافت آن نمی کنید و نشسته اید و فقط داد می زنید که شکر نیست. بالاخره باید معین گردد که این شکر کجاست؟

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف نمایندگان و فراورینمایندگان خطاب به استاندار کرمان گفت: یک نفر مامور کنید تا به شهرستان فسا در استان کرمان برود و شکر مورد احتیاج استان را به استان بیاورد و با معاونین ذیربط اداره کل تعزیرات و دادستانی شهرستان فسا هماهنگ می کنیم تا این شکر را تحویل استان کرمان دهند.

عباس سعیدی، رییس جهادکشاورزی شمال استان کرمان نیز در این نشست گفت: میزان مصرف شکر استان کرمان حدود 69 هزار تن است و ما تا 24 بهمن ماه در زمینه شکر هیچ مسئله ای نداشتیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دلیل 2برابر شدن قیمت شکر در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل 2برابر شدن قیمت شکر در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید