زیباسازی ورودی موزه دفاع مقدس فارس

به گزارش وبلاگ نت مالزی، روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت: ورودی مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس در شیراز به همت شورا و شهرداری با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال زیباسازی می شود.

زیباسازی ورودی موزه دفاع مقدس فارس

به گزارش از ، مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان فارس که در جهت ورودی شرقی شهر شیراز در جوار حرم های مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) و سیدعلاالدین حسین(ع) و اماکن گردشگری همچون خانه زینت الملک وموزه باغ نارنجستان قرار گرفته است که این مرکز را به عموان یک نقطه گردشگری در شهر شیراز مطرح کرده است که شورای اسلامی و شهرداری شیراز نیز در راستای زیست پذیری و انسان محوری اقدام به زیباسازی ورودیمرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان در جهت استفاده عموم کرده است.

طرح زیباسازی مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان که فاز اول آن سال 96 به بهره برداری رسید و هم اکنون به مکانی برای حضور اقشار مختلف مردم و گردشگران تبدیل شده، براساس مصوبه شورای شهر و توسط سازمان سیما، منظر و زیباسازی شهرداری شیراز به همت بهسازی و زیباسازی می شود.

فاز اول این زیبا سازی در قسمت های زیر پل کابلی حضرت ولی عصر(عج) و با ترکیب فلز و بتن انجام خواهد شد و شامل فضاسازی از تمثال شهداء و دفاع مقدس در جداره ها و ستون های این پل است.

فاز دوم این طرح شامل محوطه سازی خواهد بود، در آینده ای نزدیک اجرایی و کل طرح تکمیل خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "زیباسازی ورودی موزه دفاع مقدس فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباسازی ورودی موزه دفاع مقدس فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید