علاقه مندی گرجستان برای مشارکت شرکت های ایرانی در طرح های زیربنایی این کشور

به گزارش وبلاگ نت مالزی، وزیر توسعه و زیرساخت گرجستان در ملاقات سفیر ایران از علاقه مندی کشورش برای مشارکت شرکت های ایرانی در طرح های زیربنایی و سرمایه گذاری در این کشور خبرداد.

علاقه مندی گرجستان برای مشارکت شرکت های ایرانی در طرح های زیربنایی این کشور

به گزارش گروه سیاست خارجی وبلاگ نت مالزی، سید جواد قوام شهیدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس امروز (چهارشنبه) با خانم مایا تسکیتیشویلی وزیر توسعه و زیرساخت گرجستان دیدار و در مورد راه های توسعه همکاری های 2 کشور مصاحبه کرد.

در این دیدار سفیر ایران با اشاره به ظرفیت و توانایی های جمهوری اسلامی ایران در حوزه خدمات فنی و مهندسی، آمادگی ایران و متخصصان ایرانی را برای مشارکت در اجرای طرح های زیربنایی و توسعه ای گرجستان بیان کرد.

تسکیتیشویلی ضمن ابراز علاقه مندی کشورش برای مشارکت شرکت های ایرانی در طرح های زیربنایی و سرمایه گذاری در گرجستان به تشریح نحوه برگزاری مناقصه های بین المللی و داخلی در این کشور پرداخت و گفت: در واگذاری پروژه ها هیچ گونه منع و تبعیضی وجود ندارد، تا جایی که حتی شرکت های گرجی در هیچ یک از مناقصه های بزرگ بین المللی در گرجستان برنده نشده اند.

وی افزود: شرکت ها باید واجد شرایط و استانداردهای شناخته شده بین المللی باشند و امکان تهیه ضمانت های لازم جهت برنده شدن در مناقصه هایی که بیش از 70 درصد از آن در زمره مناقصه های بین المللی تلقی می گردد را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "علاقه مندی گرجستان برای مشارکت شرکت های ایرانی در طرح های زیربنایی این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علاقه مندی گرجستان برای مشارکت شرکت های ایرانی در طرح های زیربنایی این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید