قایقرانی آب های آرام زیر 23 سال و جوانان دنیا، صعود 3 نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی

به گزارش وبلاگ نت مالزی، در روز نخست مسابقات آب های آرام و زیر 23 جوانان دنیا سه نماینده کشورمان کار خود را با صعود به مرحله نیمه نهایی شروع کردند.

قایقرانی آب های آرام زیر 23 سال و جوانان دنیا، صعود 3 نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی

به گزارش وبلاگ نت مالزی، مسابقات آب های آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان دنیا از امروز (پنجشنبه) با شرکت بیش از هزار ورزشکار از 61 کشور در شهر پیستی رومانی شروع شد و سه نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

ایلیا نادرنژاد، ملی پوش کایاک جوانان ایران در گروه چهارم مرحله مقدماتی رقابت های دنیای به آب زد و با ثبت زمان 3:52.789 به عنوان نفر پنجم گروهش به نیمه نهایی صعود کرد. او پس از حریفانی از جمهوری چک، دانمارک، آرژانتین و کانادا و بالاتر از حریفانی از صربستان، ایتالیا و مقدونیه در صندلی پنجم ایستاد و به نیمه نهایی صعود کرد.

همچنین عرفان زنده پی ملی پوش کانوکانادایی جوانان ایران در گروه سوم مرحله مقدماتی رقابت های دنیای به رقابت پرداخت و با ثبت زمان 4:19.065 به عنوان نفر چهارم گروه خود به مرحله نیمه نهایی راه یافت. او پس از حریفانی از آلمان، روسیه و کانادا (دو نفر) و بالاتر از حریفانی از لهستان، چین تایپه و دانمارک در صندلی چهارم ایستاد و به نیمه نهایی صعود کرد.

در همین ماده و در رده سنی زیر 23 سال، نبی رضایی در گروه اول مرحله مقدماتی رقابت های دنیای به آب زد و با ثبت زمان 4:02.554 و با اختلاف بسیار کم نسبت به نفر اول به عنوان نفر دوم گروه خود به نیمه نهایی صعود کرد. او پس از حریفی از آلمان (با زمان 4:00.289) و بالاتر از حریفانی از ازبکستان، اسپانیا، تاجیکستان، کلمبیا، مولداوی، استونی و لاتویا در صندلی دوم ایستاد و به نیمه نهایی راه یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قایقرانی آب های آرام زیر 23 سال و جوانان دنیا، صعود 3 نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قایقرانی آب های آرام زیر 23 سال و جوانان دنیا، صعود 3 نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید