قلعه نویی فیلم بازی را ببیند نظرش عوض می گردد

به گزارش وبلاگ نت مالزی، در یکی از مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال روز گذشته تیم های سپاهان و ذوب آهن در دربی اصفهان به نتیجه تساوی یک - یک رسیدند.

قلعه نویی فیلم بازی را ببیند نظرش عوض می گردد

احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن درباره این بازی به وبلاگ نت مالزی، گفت: تیم ما بازی خوبی به نمایش گذاشت بخصوص در نیمه دوم. در دقیقه 80 هم یک پنالتی واضح برای ذوب آهن گرفته نشد. روز گذشته می توانستیم برنده بازی باشیم آنهم مقابل تیمی که ادعای قهرمانی دارد و در لیگ قهرمانان آسیا هم مقابل العین امارات به پیروزی پرگل رسید.

وی ادامه داد: گل تساوی را در دقیقه 90 روی ضربه پنالتی زدیم. داور اگر این پنالتی را هم اعلام نمی کرد، کمیته داوران و فدراسیون فوتبال کامل زیر سئوال می رفت. ما هربار محترمانه به کمیته داوران به خاطر قضاوت هایی که به ضرر ذوب آهن بوده است، اعتراض کردیم ولی هیچکس پاسخگو نیست. من این موضوع را به مدیرعامل باشگاه هم گفته ام و انگار باید راه های دیگری در پیش بگیریم. نمی دانیم از این بحران داوری به کجا پناه ببریم.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن یادآور شد: به نظر می رسد تیم هایی که هوادار و سر و صدای بیشتری دارند، راحت تر حقشان را می گیرند تا تیم هایی مثل ما که همواره دنبال عدالت بوده ایم. به زعم تمام کارشناسان، دقیقه 80 بازی با سپاهان پنالتی ما گرفته نشد.

جمشیدی در واکنش به اظهارات امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان که گفته بود ذوب آهن روی ارسال پفکی و بدون موقعیت گل زد تاکید نمود: برای امیر قلعه نویی احترام زیادی قائلم. او یکی از بهترین مربیان ایران است که گزینه راهنمایی تیم ملی هم بود. با احترام به این مربی باید بگویم حق ما در این مسابقه برد بود بخصوص با نمایشی که در نیمه دوم داشتیم. اگر قلعه نویی فیلم بازی را ببیند نظرش عوض می گردد. شاید در جریان مسابقه قلعه نویی بیشتر به فکر تیم خودش بوده است.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در مورد عملکرد مربی صربستانی ذوب آهن هم گفت: از عملکرد رادولوویچ راضی هستیم. هم در بازی با استقلال و هم در بازی با سپاهان از داوری ضربه خوردیم. نمی گویم اشتباهات داوری عمدی است ولی ما فقط حقمان را می خواهیم.

جمشیدی درباره موضعگیری بازیکنان ذوب آهن علیه رادولوویچ که بعد از بازی این تیم با استقلال رسانه ای شد، اظهار کرد: اسماعیلی فر و تمام بازیکنان ذوب آهن ارزشمند هستند. من قبلاً هم گفته بودم تمام تیم ها آرزوی داشتن بازیکنان ذوب آهن را دارند. هیچ اختلاف و مسئله ای بین بازیکنان و کادر فنی نیست. شخصاً سر تمرین و در رختکن تیم حضور داشته ام و بازیکنان هم اذعان دارند که مسئله ای وجود ندارد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در سرانجام در پاسخ به این سئوال که آیا این باشگاه پیروز شد غرامت آموزشی رضا شکاری بازیکن سابق خود را از باشگاه روبین کازان روسیه بگیرد؟ گفت: حسابی را در کشور ترکیه باز نموده ایم. یکی از اعضای هیات مدیره با هماهنگی مدیرعامل پیگیر این موضوع است و فکر می کنم انتقال پول ظرف چند روز آینده قطعی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قلعه نویی فیلم بازی را ببیند نظرش عوض می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی فیلم بازی را ببیند نظرش عوض می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید