لذت سفر با تور کریسمس شهر آنکارا

به گزارش وبلاگ نت مالزی، آنکارا یکی از منطقه های خاص ترکیه است و جذابیت های بسیار زیادی در فصل زمستان دارد. تور کریسمس آنکارا تمامی جذابیت های زمستانی این شهر را در کوتاه ترین زمان به شما نشان می دهد. با ثبت نام در تور کریسمس آنکارا می توانید با مهمترین جشن های ترکیه در کلیساها و مکان های گردشگری شهر آشنا شوید. فصل زمستان و کریسمس بهترین زمان برای آشنایی با کلیساهای آنکارا، هتل ها و رستوران ها در این شهر می باشد.

لذت سفر با تور کریسمس شهر آنکارا

کریسمس در آنکارا

در 25 دسامبر همزمان با جشن کریسمس که در سرتاسر دنیا تولد مسیح را جشن می گیرند شهر آنکارا نیز مملو از شادی می گردد. در تور کریسمس آنکارا شاهد برگزاری جشن در خانه ها، هدیه دادن و غذاهای خوشمزه و .. خواهید بود.همچنین می توانید با فرهنگ تاریخی آنکارا آشنا شوید، به کلیساهای تاریخی بروید و از برگزاری جشن ها در میان افراد مختلف لذت ببرید.

مردم آنکارا درشب کریسمس درخت کریسمس را تزئین می نمایند و به یکدیگر هدیه می دهند. مخصوصا در مناطق بین المللی، خیابان ها و مراکز خرید با تزئینات شگفت انگیز کریسمس آذین می شوند

واگن برقی kecioren

بهترین جذابیت تور کریسمس آنکارا بازدید و لذت از واگن برقی می باشد. اگر می خواهید آنکارا را در نگاه در زیر پای خود و در ایام کریسمس ببینید، حتما باید از خط واگن برقی بهره ببرید که ظرفیت 8 نفر را دارد. این خط هوایی یکی از بزرگ ترین واگن های برقی در ترکیه می باشد که 1653 متر طول دارد. این سفر تقریبا 20 دقیقه طول می کشد و تمام آنکارا را در یک نگاه خواهید دید.

پارک ملی آنکارا سوگیوکسو Soguk su

پارک ملی آنکارا یکی از زیباترین مکان ها برای بازدید در تور کریسمس آنکارا می باشد و از سال 1959 تحت حفاظت می باشد. این پارک دارای هتل های توریستی و مغازه های خوراکی کوچک می باشد که بهترین خوراکی های زمستانی را سرو می نمایند. شما می توانید در پارک قدم بزنید، از چراغانی و از چشم اندازهای زیبای پارک لذت ببرید.

قلعه اسزترگوم Esztergom

این قلعه یکی از بهترین جاذبه های آنکارا می باشد که در سال 2005 مورد استفاده نهاده شد و اهمیت زیادی برای تاریخچه ترکیه دارد. یک چشم انداز زیبا از برف منتظر بازدیدنمایندگان در تراس این قلعه است همچنین یک مرکز فرهنگی، یک رستوران و … در بین قلعه وجود دارد که ارزش وقت گذرانی در قلعه را چند برابر می نماید. خوردن خوراکی های سنتی و بین المللی در این مکان زیبا تور کریسمس آنکارا را جذاب تر می نماید.

پارک گوکسو Goksu

یک محیط زیبا و جذاب که در ایام کریسمس جذاب تر می گردد. این پارک در اطراف یک برکه مصنوعی ساخته شده است که ساختاری زیبا دارد. شما می توانید دریاچه را تماشا کنید، از صحنه های برفی فوق العاده لذت ببرید.

کلیسای پروتستان آنکارا

آنکارا کلیساهای تاریخی بسیار زیادی دارد. کلیسای بین المللی پروتستان آنکارا مراسم موسیقی برگزار می نماید و خط هایی از کتاب مقدس به زبان های انگلیسی و ترکی در آنها خوانده می گردد. این کلیساها چراغانی می شوند و بهترین فرصت برای بازدید در ایام کریسمس می باشند.

در صورتی که می خواهید اطلاعات خود را درباره جاذبه های گردشگری کشورهای مختلف دنیا و مخصوصا کشورهای اروپایی بالا ببرید، می توانید وارد سایت گردشگری وبلاگ نت مالزی شوید و از اطلاعات موجود در این سایت بهره ببرید. در این سایت اطلاعاتی درباره جاذبه ها و رستوران ها تمامی کشورها وجود دارد.

منبع: دلتابان

به "لذت سفر با تور کریسمس شهر آنکارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لذت سفر با تور کریسمس شهر آنکارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید