ماموریت بزرگ نیمار بعد از شکستن رکورد افسانه ای! ، آخرین رویای تاریخ نویس برزیل برآورده می گردد

به گزارش وبلاگ نت مالزی، نیمار حالا به تنهایی برترین گلزن تاریخ تیم ملی برزیل است و یک رویای بزرگ در سر دارد.

ماموریت بزرگ نیمار بعد از شکستن رکورد افسانه ای! ، آخرین رویای تاریخ نویس برزیل برآورده می گردد

به گزارش وبلاگ نت مالزی آنلاین، بازگشت نیمار به زمین فوتبال بعد از مصدومیت، در نخستین دقیقه ها آغاز خوبی همراه نداشت و 17دقیقه پس از آغاز نبرد برزیل با بولیوی، او یک ضربه پنالتی را از دست داد، اما در ادامه همین مسابقه نیمار هم نمایش درخشانی داشت و هم برترین بازیکن تیمش بود و توانست یک رکورد بسیار مهم را در سلسائو جابه جا کند؛ رکوردی که سال ها در دستان یک نفر بود؛ دست پله و ستاره های بزرگی مثل رونالدو، روماریو، ریوالدو یا رونالدینیو نیز پیروز به شکستن آن نشده بودند.

این آمار فوق العاده

مسابقه با بولیوی، صدوبیست وپنجمین بازی نیمار برای تیم ملی برزیل به شمار می رفت؛ بازیکنی که از سن و سال کم، عضو تیم ملی بوده و همواره در این تیم، عالی ظاهر شده است. نیمار جونیور در این 125بازی، 56پاس گل داده و 79گل نیز به ثمر رسانده است. 2گل این بازیکن روبه روی بولیوی علاوه بر یاری به پیروزی پرگل زردها، او را به تنهایی تبدیل به برترین گلزن تاریخ تیم ملی برزیل کرد. نیمار در لباس تیم ملی هر 77دقیقه، یک گل یا پاس گل داشته است. او 445موقعیت در تیم ملی ساخته و 622دریبل پیروز هم در این تیم داشته است. آمار همه چیز را در خصوص این ستاره می گویند. او از یک سرباز واقعی در تیم ملی، به یک پادشاه بزرگ تبدیل شده است.

حسرت اروپایی برای انتقال آسیایی!

نیمار در بازی با بولیوی به قدری آماده بود که همه بار دیگر به خاطر انتقالش به فوتبال عربستان و نبودش در لیگ های بزرگ حسرت بخورند. او فاصله زیادی با زدن یکی از تماشایی ترین گل های انفرادی همه این سال ها نیز نداشت و چیزی نمانده بود توپ را از وسط زمین، تا آن طرف خط دروازه تیم حریف ببرد. این بازی چند سؤال را هم به همراه داشت؛ اینکه چطور بازیکنی با این کیفیت، حتی نتوانسته خودش را به لیست 30بازیکن نهایی توپ طلا برساند؟ و اینکه چطور باید به تماشای بازی های فصل تازه لیگ قهرمانان اروپا بدون این ستاره عادت کنیم؟ به هر حال، این نمایش و این سطح از آمادگی، زنگ خطر را برای رقبای الهلال در لیگ قهرمانان نیز به صدا درآورده است. مدافعان نساجی کار بسیار دشواری برای مهار این فوتبالیست آماده دارند. او به عربستان آمده تا همه جام های ممکن را فتح کند.

آخرین مأموریت زندگی

رفتن به عربستان، به معنی خاتمه فوتبال نیمار نیست. او هنوز نقشه های بزرگی در سر دارد که جدی ترین شان، بردن جام جهانی با برزیل است. نیمار با بارسا لالیگا و لیگ قهرمانان برده، با پاریس هم در لیگ فرانسه قهرمان شده، او با برزیل قهرمانی کوپا هم دارد و فتح جام جهانی، حالا آخرین رویای بزرگ او در فوتبال خواهد بود. شاید بردن جام جهانی 2026 مسیر زندگی این بازیکن را تغییر بدهد و حتی یک توپ طلا برای او به ارمغان بیاورد. فعلا نیمار در آغاز مسیر صعود به این دوره جام جهانی، درخشان ظاهر شده است. او با این گل ها حالا یکی از 10گلزن برتر تاریخ فوتبال ملی نیز هست و می خواهد به رکورد گلزنی کریس رونالدو نیز حمله کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ماموریت بزرگ نیمار بعد از شکستن رکورد افسانه ای! ، آخرین رویای تاریخ نویس برزیل برآورده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت بزرگ نیمار بعد از شکستن رکورد افسانه ای! ، آخرین رویای تاریخ نویس برزیل برآورده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید