مشخصات نمایشگر آنر X40 GT فاش شد

به گزارش وبلاگ نت مالزی، آنر میخواهد فردا از گوشی X40 GT رونمایی کند به همین دلیل این روزها اطلاعات زیادی از نماینده مورد انتظار خود منتشر می نماید. امروز هم این شرکت چینی تصمیم گرفت جزئیات مربوط به نمایشگر آنر X40 GT را با کاربران به اشتراک بگذارد.

مشخصات نمایشگر آنر X40 GT فاش شد

آنر X40 GT طبق تصویری که خود شرکت منتشر نموده از نمایگشری 6.81 اینچی بهره خواهد برد که از رفرش ریت 144 هرتزی هم پشتیبانی می نماید. شایعاتی که پیش تر پیرامون این محصول وجود داشتند از تجهیز آن به نمایشگری 120 هرتزی خبر داده بودند اما آنر با انتشار اطلاعات اخیر این موضوع را تکذیب نموده است.

آنر بعلاوه مدعی شده نمایشگر این گوشی از استانداردهای مخصوص بازی پشتیبانی می نماید. یکی از دلایلی که باعث شده این شرکت چنین ادعایی را مطرح کند، در کنار پشتیبانی از رفرش ریت 144 هرتز، بهره مندی از نرخ الگوبرداری لمس 480 هرتزی است تا بدین ترتیب کاربران با هربار لمس نمایشگر در سریع ترین زمان ممکن بازخورد را دریافت نمایند. آنر متأسفانه اطلاعات خاصی از رزولوشن تصویر این گوشی منتشر ننموده است. ولی گوشی مدل استاندارد از این سری یعنی آنر X40 به نمایشگری 6.67 اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت 120 هرتزی و رزولوشن +FHD مجهز شده بود. این احتمال وجود دارد که با توجه به ارتقا در سایر بخش ها، وضوح تصویر مدل GT همچنان روی همان +FHD باقی بماند.

آنر اگرچه تا به امروز اطلاعات خوبی از گوشی مورد انتظار خود منتشر نموده اما اصلا وارد جزئیات نشده است. برای مثال فقط می دانیم تراشه اسنپدراگون 888 قرار است به عنوان قلب تپنده در این محصول ایفای نقش کند، سه دوربین روی پنل پشتی آن به صورت X و درون ماژولی دایره ای شکل تعبیه خواهند شد و محفظه بخار آن هم 4000 میلی متر مربع بزرگی دارد و از خنک نماینده ای 13 لایه بهره می برد.

رویداد فردای آنر در ساعت 7:30 شب به وقت چین (3 بعد از ظهر به وقت تهران) برگزار خواهد شد و قطعا به تمام پرسش های به جای مانده پیرامون آنر X40 GT در آن پاسخ داده خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات نمایشگر آنر X40 GT فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات نمایشگر آنر X40 GT فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید