معرفی انیمه سریالی Tekken: Bloodline

به گزارش وبلاگ نت مالزی، پس از ساخت 9 بازی اصلی در فرنچایز تکن (Tekken) و بعلاوه هشت بازی نسخه فرعی، سه فیلم لایو اکشن، دو انیمیشن سینمایی و چندین کتاب کمیک، فرنچایز تکن همچنان با قدرت به کار خود ادامه می دهد و به تازگی نیز انیمه سریالی تکن: بلادلاین (Tekken: Bloodline) ساخته شده است که در امسال میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش خواهد شد. در ادامه به معرفی این انیمه سریالی می پردازیم. همراه با ما باشید.

معرفی انیمه سریالی Tekken: Bloodline

انیمه سریال تکن: بلادلاین بر اساس رویدادهای بین بازی تکن 2 و آغاز بازی تکن 3 است و جهانی پر از درد، ترس و سال ها آزار روحی را از نگاه جین کازامای جوان به تصویر خواهد کشید. کسانی که با داستان های این فرنچایز آشنایی دارند، می دانند که جین کازاما شخصیت بسیار مهم در هر بازی پس از بازی تکن 3 بوده است. همین خط داستانی نیز در فیلم لایو اکشن تکن سال 2010 میلادی مورد استفاده قرار گرفته بود، فیلمی که امتیاز 0 درصد را از منتقدان در راتن تومیتوز بدست آورده بود. حالا انیمه سریالی تکن: بلادلاین در پی آن است تا داستانی امیدوارکننده و مجذوب کننده را از این فرنچایز به نمایش بگذارد.

داستان انیمه سریالی Tekken: Bloodline

انیمه سریالی تکن: بلادلاین داستان خود را از رویدادهای بازی مورد تحسین تکن 3 الهام گرفته است. در بازی تکن 3 جین کازاما از مادرش جدا می گردد و به نظر می رسد که مادرش به وسیله اوگر کشته شده است. اوگر هیولایی است که به ظاهر ارتباطی با دودمان میشیما دارد و آخرین چیزی که جین از مبارزه با اوگر به یاد دارد، دستور مادرش برای پیدا کردن پدربزرگش به نام هیهاچی میشیما است.

هیهاچی میشیما موافقت می نماید تا به جین آموزش بدهد. او رویکردی خشن نسبت به تمرینات دارد و سعی دارد با شکستن تمام اعتقادات جین، بدن او را به سلاحی زنده تبدیل کند. جین تشنه انتقام است و در مسابقات پادشاه مشت آهنین شرکت می نماید تا بتواند توجه اوگر را جلب کند. باید توجه داشت که داستان این انیمه سریال نسبت به منابع اندکی فرق دارد و با این حال، باید منتظر ماند و دید که سازندگان چطور داستان را به تصویر خواهند کشید.

صداپیشه های انیمه سریالی Tekken: Bloodline

یوشیکازو میائو (Yoshikazu Miyao) که سابقه کارگردانی انیمه هایی همچون ماجراهای سندباد (Magi: Adventure of Sinbad) و توکیو ریونجرز (Tokyo Revengers) را در کارنامه خود دارد، در توییتر اعلام نموده بود که استودیو او به نام Barnstorm Design Labo وظیفه فراوری انیمه سریالی تکن را برای سرویس آنلاین نتفلیکس برعهده دارد.

صداپیشه های ژاپنی انیمه سریالی تکن: بلادلاین شامل اشین چیبا (Isshin Chiba) در نقش جین کازاما، مامیکو نوتو (Mamiko Noto) در نقش جون کازاما، تیتن کوسونوکی (Taiten Kusunoki) در نقش هیهاچی میشیما، مسانوری شینوهارا (Masanori Shinohara) در نقش کازویا میشیما، توشیوکی موریکاوا (Toshiyuki Morikawa) در نقش هوارانگ، مایا ساکاموتو (Maaya Sakamoto) در نقش لینگ ژیائو، هاچو اوتسوکا (Hochu Otsuka) در نقش پال فینیکس، سیکو یوشیدا (Seiko Yoshida) در نقش جولیا چانگ، یومی توما (Yumi Toma) در نقش نینا ویلیامز و هیدناری یوگاکی (Hidenari Ugaki) در نقش گانریو و تعداد بسیار دیگر است.

تاریخ پخش انیمه سریالی Tekken: Bloodline

بنابر تریلرها و تیزرهای منتشر شده برای انیمه سریالی تکن: بلادلاین، این اثر در تاریخ 18 اوت سال 2022 میلادی (پنجشنبه 27 مرداد 1401) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد. همچون دیگر آثار نتفلیکس، تمام قسمت های فصل اول این انیمه سریالی به صورت همزمان پخش می شوند.

فصل دوم انیمه سریالی Tekken: Bloodline

در حال حاضر، خبری در خصوص تمدید انیمه سریالی تکن: بلادلاین برای فصل دوم منتشر نشده است. با این حال، تکن یکی از بزرگترین و پیچیده ترین خطوط داستانی در تاریخ بازی های ویدیویی را دارد و از همین رو، داستان های بسیار زیادی برای فصل دوم این انیمه سریال وجود دارد. فصل اول انیمه سریال تکن: بلادلاین داستان بازی تکن 3 و کوشش جین کازاما برای انتقام گرفتن را به نمایش در می آورد اما این احتمال وجود دارد که داستان در خاتمه فصل همراه با تعلیق باشد و بیننده ها را شوکه کند.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "معرفی انیمه سریالی Tekken: Bloodline" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی انیمه سریالی Tekken: Bloodline"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید