گام آخر پویندگان در دسته برتر فوتسال بانوان

به گزارش وبلاگ نت مالزی، نماینده فوتسال بانوان فارس با لشکری از مصدومین راهی کرمان شد.

گام آخر پویندگان در دسته برتر فوتسال بانوان

به گزارش خبرنگار از ، در هفته 21 لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور پویندگان فجر شیراز، ساعت یازده روز جمعه 14 دی ماه میهمان دختران کویر کرمان خواهند بود.

شاکر مدیر تیم پویندگان در مورد وضعیت تیم در مصاحبه با خبرنگار از ، گفت: تیم پویندگان در شرایط مطلوبی قرار ندارد بخصوص بعد از بازی شهرآورد با پارس آرا که به تساوی3-3 رسید و ما را از رسیدن به پلی آف محروم کرد، تیم دیگر فرم مطلوبی پیدا نکرد و بازیکنان انگیزه کافی برای ادامه مسابقات نداشتند.

وی اضافه نمود: برای مسابقه با دختران کویر کرمان، هفت بازیکن بهمراه محبوبه رضوی سرمربی موقت تیم اعزام شدند و متاسفانه ما پنج بازیکن را بدلیل مصدومیت در اختیار نداریم که این موضوع شاید منجر گردد نتیجه مناسبی در کرمان کسب نکنیم.

مدیر تیم پویندگان فجر بیان نمود: مسابقه با نماینده کرمان آخرین دیدار ما در لیگ برتر فوتسال بانوان بحساب می آید، چون در هفته آخر استراحت خواهیم داشت و إن شااله برای سال آینده تیمی بهتر را روانه لیگ برتر فوتسال بانوان خواهیم کرد.

تا انتها هفته 20 رقابت های دسته برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور، پویندگان فجر با 29 امتیاز در مکان ششم و دختران کویر کرمان با 35 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند.

اعظم گلزاری و الهام مباری بعنوان داوران بازی دختران کویر کرمان و پویندگان فجر شیراز مشخص شده اند.

مسابقه رفت دو تیم برنده نداشت و با تساوی پرگل 4-4 به انتها رسید.م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گام آخر پویندگان در دسته برتر فوتسال بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گام آخر پویندگان در دسته برتر فوتسال بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید