گوگل مپ ایستگاه دوچرخه ها را نشان می دهد

به گزارش وبلاگ نت مالزی، گوگل مپ در یک بروزرسانی جدید اطلاعاتی از ایستگاه های دوچرخه را در اختیار کاربران قرار می دهد تا آنها به دنبال نزدیک ترین ایستگاه اشتراک گذاری دوچرخه نباشند.

گوگل مپ ایستگاه دوچرخه ها را نشان می دهد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ نت مالزی به نقل از انگجت، گوگل مپ در تازه ترین بروزرسانی خود، ایستگاه های دوچرخه در 24 شهر را به کاربران نمایش می دهد.

به یاری این برنامه، کاربران برای پیدا کردن ایستگاه تحویل برای دوچرخه ای که گرفته بودند، دیگر احتیاج به جست و جو ندارند.

به اشتراک گذاری دوچرخه ایده خوبی بود که به کاربران برای چرخیدن در سطح شهر و فاصله دریافت از محل خود یاری می کرد، اما برنامه ای برای یاری به کاربران به منظور تحویل دوچرخه در نظر نگرفته شده بود و همین موضوع منجر می شد تا علاوه بر کاهش میل به استفاده از دوچرخه های شهری، افراد برای تحویل آن به دردسر بیفتند.

در حال حاضر گوگل مپ به کاربران خبر از نزدیک ترین ایستگاه های دوچرخه می دهد؛ این برنامه همچنین اطلاعاتی از تعداد دوچرخه های موجود در ایستگاه می دهد تا کاربر بداند ایستگاه مورد نظر فضا برای یک دوچرخه اضافی دارد یا خیر.

این ویژگی در سال گذشته در شهر نیویورک مورد آزمایش قرار گرفته و در حال حاضر به 24 شهر در 16 کشور رسیده است.

در حال حاضر، اطلاعات ایستگاه های دوچرخه برای شهرهای بارسلونا، برلین، بروکسل، بوداپست، شیکاگو، دوبلین، هامبورگ، هلسینکی، کائوسیونگ، لندن، لس آنجلس، لیون، مادرید، مکزیکو سیتی، مونترال، نیو تایپه، نیویورک، ریو دو ژانیرو، منطقه خلیج سان فرانسیسکو، سائوپائولو، تورنتو، وین، ورشو و زوریخ زیر در دسترس است.

گوگل می گوید، به زودی دیگر شهرهای بزرگ نیز به این لیست اضافه می شوند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "گوگل مپ ایستگاه دوچرخه ها را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل مپ ایستگاه دوچرخه ها را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید