10 سفر تفریحی مجازی از پشت میز کار!

به گزارش وبلاگ نت مالزی، سفرهای تفریحی بسیار لذت بخش هستند، و بخش بزرگی از آن لذت ها در تماشا مکان های مجذوب کننده است برای تماشا آن ها می توانیم از پشت میز کارمان کنار نرویم! با خبرنگاران همراه باشید.

10 سفر تفریحی مجازی از پشت میز کار!

دوست دارید تا به سمت نیو یورک، استرالیا، هنگ کنگ یا توکیو پرواز کنید؟ بله همه ما دوست داریم. اما متاسفانه زندگی روزمره ما را مجبور می نماید هر روز از صبح تا غروب پشت میز کار بنشینید. اما بعضی از شرکت ها اخیرا کوشش نموده اند شما را در جهت برطرف دلتنگی و روزمرگی و فرار از اتاقک اداره یاری نمایند. به جهانی واقعیت مجازی وارد شوید.

چه این کار با یاری وسیله ای بسته شده بر روی صورتتان برای انتقال شما به استرالیا باشد چه یک ویدئوی 360 درجه زنده از یک مکان خاص، رفتن به یک سفر کوچک اطراف جهان هیچ وقت از این آسان تر نبوده است.

شرکت ها، اقامت گاه ها و موزه ها از فن آوری انقلابی بهره برده تا به شما امکان کسب تجارب تاثیرگذار را بدهند. از نمای چشم پرنده (تصویر از نمای بالا) از یک مکان گرفته تا نزدیک شدن به جزئیات یک نقاشی خاص که با چشم غیر مسلح غیر ممکن است.

برای افراد عاشق ماجراجویی، جزیره همیلتون در استرالیا شراکتی را با شرکت سامسونگ الکترونیکس و رپید وی آر Rapid VR شروع نموده که به شما تصاویر سه بعدی 360 درجه تعاملی ارائه کند تا حس غوطه ور شدن در محیط را تجربه کنید. شما می توانید با لاک پشت ها در حصار مرجانی بزرگ Great Barrier Reef شنا نموده یا با هلیکوپتر به یک تور بر فراز جزیره بروید.

شرکت های دیگری مثل لوفتانزا چندین ویدئوی زنده 360 درجه در مکان On-location ایجاد نموده اند. گوگل مپ شمارا به سافاری در آفریقای جنوبی می برد. در اینجا 10 سفر تفریحی واقعیت مجازی را آماده نموده ایم تا از پشت میزتان به آن ها بروید.

1. ماچوپیچو Machu Picchu، پرو

اولین سفر به ماچوپیچو است که شما می توانید در آن به سفر سالکاناتری Salkantay در اعماق مشهورترین مکان های تاریخی پرو از جمله خرابه های مشهورش بروید.

2. هنگ کنگ، چین

را نرم افزار واقعیت مجازی Ascape شما را به تورهای 360 درجه ویدئویی وعکسی از مکان هایی مثل دیزنی لند هنگ کنگ می برد.

3. جزیره همیلتون، استرالیا

جزیره همیلتون استرالیا با شراکت سامسونگ و Rapid VR، یک تصویر سه بعدی 360 درجه تعاملی درست نموده که با آن مسافرین فقط با یاری تلفن همراهشان از زندگی روزمره جدا شده و جزیره همیلتون را تجربه می نمایند.

شما می توانید با خلبان در اتاقک راهنمایی جت شرکت کانتاس در زمان فرود در فرودگاه همیلتون پرواز کنید، در اقامت گاه مجلل qualia با کلاس جهانی به تمدد اعصاب پرداخته، با لاک پشت ها در خطوط مرجانی پر از زندگی دریایی منطقه ها گرمسیری شنا کنید، در زمین گلف قهرمانی همیلتون به بازی بپردازید، از چشم انداز نفس گیر قلب مرجانی مشهور از بالا و با استفاده از هلیکوپتر لذت برده و در یک قایق در طول سواحل شنی بهشت سفید قایقرانی کنید.

4.پکن، چین

صفحه هواپیمایی لوفتانزا در یوتوب میزبان تعداد زیادی ویدئوی 360 درجه در مکان از پکن، نیو یورک، هنگ کنگ، میامی، سانفرانسیسکو و توکیو دارد. کلیپ های 46 ثانیه ای به شما امکان گشت وگذار اطراف بناهای مشهور در شهر را می دهد. برای مثال خیابان مشهور لومبارد در سانفرانسیسکو. خوشبختانه برای تماشای این ویدیوها نیازی به ابزار خاص واقعیت مجازی ندارید.

5.بریتیش کلمبیا، کانادا

یکی از آژانس های سفری در بریتیش کلمبیا تجربه چند رسانه ای را به نام حیات وحش درون Wild Within شروع نموده که به شما امکان جست وجو در طبیعت باورنکردنی منطقه را می دهد. تماشاگران می توانند در زیبایی مجمع الجزایر بروتون Broughton در اعماق جنگل بارانی بزرگ خرس به ماجراجویی بپردازند.

6.هاوایی

اگر نگاه کردن به یک عکس از آب های آبی و سواحل شنی هاوایی شما را به یک تجربه سفری کوچک نمی برد، پس ویدیوهای هوایی بی نظیر از اواهو Oahu، کائوی Kauai، جزیره بزرگ، مائوی Maui، مالوکای Molokai و لانای Lanai قطعا این کار را خواهند کرد.

7. قطب جنوب

تعداد خیلی کمی از ما به طور حقیقی بر روی جنوبی ترین بخش کره زمین پای خواهیم گذاشت. این موضوع باعث شده اینجا واقعیت مجازی انتخاب خوبی باشد. کارکنان شرکت شاکلتون 100 (Shakleton 100) چالش را پذیرفته و یک ویدئوی تعاملی 360 درجه از ساخته اند تا شما بتوانید در بخش هایی از این قاره کاوش کنید.

8. پارک ملی کروگر Kruger ، آفریقای جنوبی

نقشه گوگل می تواند به شما مکان های زیادی را نشان دهد، از خیابان پایین خانه گرفته تا دورترین محل در دسترس جهان. یکی از جذابترین آن ها مکان نو نمایش داده شده از پارک ملی کروگر در آفریقای جنوبی است. شما می توانید به سافاری رفته و حقیقتا حیواناتی را دیدار کنید که اگر در جهانی واقعی آن جا بودید نیز می دیدید.

9. موزه اسمیتسونیان Smithsonian، واشنگتون دی سی

حالا شما می توانید در موزه ملی تاریخ طبیعی اسمیتسونیان قدم زده بدون اینکه مجبور به روبرو شدن با جمعیت باشید. در تالارها گشته تا نمایش ها را نظاره کنید و البته حتما به باغ پروانه ها هم سری بزنید. شما حتی می توانید نگاهی به نمایشگاه های گذشته بیاندازیدو کاری که از نزدیک ممکن نیست.

10. آثار هنری مشهور

موسسه فرهنگ گوگل تصاویری به وسعت 1000 گیگا پیکسل از نقاشی های مشهور موزه های سرتاسر جهان تهیه دیده است. از جمله آثاری از وینسنت ون گوک و کلوده مونت. شما می توانید بر روی تصاویر زوم نموده تا تمامی قلم های رنگ زده شده و حتی لایه های رنگ را با دقت بالا ببینید.

نظر شما وبلاگ نت مالزییی های عزیز چیست؟ آیا دوست دارید این تجارب را داشته باشید؟ مثل همواره با ما همراه باشید.

منبع: کجارو

به "10 سفر تفریحی مجازی از پشت میز کار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 سفر تفریحی مجازی از پشت میز کار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید