15 ایستگاه امنیت و سلامت در جاده های استان اصفهان برپا می گردد

به گزارش وبلاگ نت مالزی، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، 15 ایستگاه امنیت و سلامت در جاده های استان اصفهان برپا می گردد.

15 ایستگاه امنیت و سلامت در جاده های استان اصفهان برپا می گردد

علیرضا ایزدی گفت: یکی از مهمترین دغدغه های ما در هنگام سفر توریستان، فراهم کردن شرایطی است تا از آن طریق حوادث جاده ای به حداقل برسد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان اصفهان در مرکز ایران واقع شده و از یک سو مقصد سفر است و از سوی دیگر بخشی از محورهای مواصلاتی تمامی نقاط کشور از این استان میگذرد، بسیاری از توریستانی که به سایر نقاط کشور سفر می نمایند، از جاده های این استان عبور می نمایند.

مدیر کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان اصفهان اضافه نمود: پهناور بودن استان اصفهان یک سو و حجم سنگین تردد توریستان باعث شده تا ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان با هماهنگی کمیته های توریستی و امور روستایی مستقر در اداره کل امور روستایی استان و کمیته بحران مستقر در اداره کل بحران استانداری اصفهان برنامه ریزی های لازم را در مورد راه اندازی 15 ایستگاه امنیت و سلامت جاده ای در محورهای حساس ارتباطی استان صورت دهد.

ایزدی اعلام نمود: تجارب کمیته امنیت و انتظامی ستاد اجرایی خدمات سفر استان حاکی است که به علت خستگی مفرط رانندگان در بسیاری از تصادفات در 30 کیلومتری پیش از ورود به شهرهای توریست پذیر رخ می دهد، لذا با همکاری این دو نهاد و بویژه فرمانداری ها، بخشداری ها، ادارات میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی شهرستان ها و دهیاری های استان مقرر شد تا این ایستگاه ها در محورهای حساس جاده ای استان برپا شده تا توریستانی که با خودرو شخصی اقدام به سفر می نمایند، در این ایستگاه ها توقف داشته باشند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان تأکید کرد: کوشش داریم تا در این ایستگاه ها با استقرار اورژانس، امداد جاده ای، حمل و نقل پایانه ها، هنرمندان صنایع دستی، اداره بهزیستی، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و مواردی از این دست محیط سالم و شادابی را برای توریستان به منظور استراحتی کوتاه در محورهای جاده ای فراهم سازیم تا از این طریق، حوادث جاده ای در محورهای مواصلاتی استان در ایام نوروز 1402 به حداقل برسد.

منبع: همگردی

به "15 ایستگاه امنیت و سلامت در جاده های استان اصفهان برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 ایستگاه امنیت و سلامت در جاده های استان اصفهان برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید