47 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های شهرداری گرگان اختصاص یافت

به گزارش وبلاگ نت مالزی، حسن صادقلو در مراسم افتتاح سالن سه طبقه رزمی در شهر گرگان اظهار کرد: دهه فجر به عنوان ایام یاد و ذکر است. ارزش و مقام روز 22 بهمن ماه به حدی بالا است که مقام معظ رهبری از آن به عنوان اعیاد بزرگ یاد می نمایند.

47 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های شهرداری گرگان اختصاص یافت

وی بیان نمود: ایام دهه فجر ایام عبرت بخشی است. در آن روزها حتی امام و شاگردان ایشان نیز باور پیروزی نداشتند. با شرایط آن موقع، یک پیروزی اتفاقی بزرگ و حیرت انگیز برای مردم بود.

استاندار گلستان به مبارزه و ایستادگی مردم در برابر خطرات اشاره نمود و گفت: مردم ما با تمام وجود در برابر همه مسائل می ایستادند و هدف خود یعنی پیروزی انقلاب را دنبال می کردند. همه اقشار جامعه در سال 1357 یک واحد شدند و الهی رسیدند. به همین علت خداوند نعمت پیروزی را به مردم ایران هدیه داد.

صادقلو گفت: افتتاح متمرکز پروژه ها در دهه فجر، رسم تشکر از ملت است. در دولت یازدهم بیش از 4 هزار و 500 پروژه در سطح استان افتتاح و کلنگ زنی نموده ایم. در دهه فجر انقلاب اسلامی 1478 پروژه در استان افتتاح و کلنگ زنی شده است که برای آن یک هزار و 700 میلیاردتومان هزینه نموده ایم که موجب اشتغالزایی ده هزار نفر از هم استانی ها شده است.

استاندار گلستان شهر گرگان را به عنوان نگین استان خواند و گفت: در حد توان و بضاعتی که داریم قصد داریم تا شهر گرگان که مرکز استان است را توسعه و ترمیم کنیم. اعتباری بیش از 47 میلیارد تومان برای پروژه های شهرداری اختصاص یافته است که امیدواریم در جهت توسعه و نوسازی شهرها از آن استفاده گردد.

298 پروژه عمرانی در گرگان به بهره برداری می رسد

فرماندار گرگان هم در این برنامه، از بهره برداری 298 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 90 میلیاردتومان در ایام الله دهه فجر در گرگان اطلاع داد.

یحیی خاکی گفت: انقلاب ما با قیام امام شکل گرفت و با خون شهدا آبیاری شد و بعد از آن مردم تحکیم کننده آن بوده اند. امروز به واسطه این پیروزی، جشن و سرور در سراسر ایران برپاست و مردم ما ایام الله دهه فجر را گرامی می دارند.

وی اظهار کرد: این روزها فرصت خوبی است تا به انقلاب اسلامی بیاندیشیم و با نگاه آگاهانه به موضوعات آن موقع، ادامه دهنده راه انقلاب باشیم. با تولد انقلاب اسلامی، اسلام جدید به دنیا آمد و ما بر اساس آموزه های انقلاب و اسلام خود را پیدا کردیم.

خاکی با بیان اینکه همه خروجی های انقلاب حاصل از توجه به اسلام است، گفت: باید با توجه و بازنگری دستاوردهای انقلاب اسلامی، وحدت و انسجام ملی را تقویت کنیم. مردمی بودن فعالیت ها در کنار ارزش ها و نگاه مسئولان به مردم، یک دستاورد بسیار مهم است.

فرماندار گرگان از بهره برداری 298 پروژه در ایام الله دهه فجر در شهرستان گرگان اطلاع داد و گفت: 81 پروژه عمرانی، 56 پروژه اشتغالزایی و 161 پروژه دهیاری ها در ایام الله دهه فجر کلنگ زنی و افتتاح می گردد.

وی در انتها گفت: اشتغالزایی و توسعه کشاورزی و گردشگری در فضای شهرها و روستاها مورد اهمیت است و به دنبال آن هستیم تا با بهره برداری از این پروژه ها به هدفی که داریم دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "47 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های شهرداری گرگان اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "47 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های شهرداری گرگان اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید