برگزاری جام ملت های آسیا با 5 هزار داوطلب

به گزارش وبلاگ نت مالزی، با توضیح ویژه و جالب کنفدراسیون فوتبال اسیا بسیاری از مردم کشورهای مختلف قاره می توانند در برگزاری تورنمنت بزرگ جام ملتهای آسیا سهیم باشند.

برگزاری جام ملت های آسیا با 5 هزار داوطلب

به گزارش وبلاگ نت مالزی ،در فاصله کمتر از 150 روز به شروع مسابقات جام ملت های آسیا کمیته برگزاری این مسابقات ثبت نام از علاقمندانی که مایل به مشارکت در برگزاری این رویداد هستند را شروع نموده است. بدین ترتیب و با برنامه ریز اجرا شده بیش از 5هزار داوطلب از کشورهای مختلف آسیایی امکان مشارکت در برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا 2019 امارات را پیدا می نمایند.

عارف حمد العوانی مدیر کمیته برگزاری این رقابت ها در این خصوص گفت:با توجه به هدف نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا و شعار مسابقات فوتبال در آسیا که در کنار هم بودن همه ملت های آسیایی در قالب فوتبال است تصمیم گرفته شد از داوطلبان مشارکت در برگزاری این رقابت ها با ملیت های مختلف استفاده گردد. این افراد می توانند بر خلاف گذشته به جای تماشای بازی ها از تلویزیون یا حتی سکوها خودشان نیز بخشی از برگزاری این رویداد باشند و در برگزاری مهمترین رقابت های فوتبالی آسیا مشارکت داشته باشند. من فکر می کنم همه چیز برای برگزاری یک رویداد باشکوه و موفق در ورزش آسیا با مشارکت همه کشورهای قاره آماده است.

3-185

منبع: ایران ورزشی

به "برگزاری جام ملت های آسیا با 5 هزار داوطلب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جام ملت های آسیا با 5 هزار داوطلب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید