خط انتقال برق نور - چالوس افتتاح شد، اجرای 373 طرح برقرسانی

به گزارش وبلاگ نت مالزی، کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: برای احداث حدود 11 کیلومتر شبکه فشار متوسط دراین منطقه ، حدود 2 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار هزینه گردیده است.

خط انتقال برق نور - چالوس افتتاح شد، اجرای 373 طرح برقرسانی

فرح زاد اضافه کرد: با اجرای این طرح به هنگام وقوع بحران در منطقه مرزن آباد چالوس و بویژه بخش بلده امکان ایجاد رینگ موثر امکانپذیر خواهد بود و نکته مهم تر آنکه قابلیت اطمینان شبکه برق بلده نیز افزایش می یابد و میزان خاموشی ها هم به حداقل خواهد رسید.

وی با اشاره به آنکه این طرح با همه مشکلات ناشی از کوهستانی و سخت گذر بودن مسیر به مدت 2 ماه به انتها رسید از همراهی مسئولان استانی و شهرستان نور قدردانی کرد.

به گزارش مهر، همزمان با هفته دولت حدود 373 طرح برق رسانی با اعتباری حدود 18 میلیارد و 500 میلیون تومان در امور هشتگانه توزیع برق غرب مازندران به بهره برداری و نیز کلنگ زنی می گردد.

بخش سخت گذر و کوهستانی بلده نور در غرب مازندران با جمعیتی دستکم 12 هزار نفر دارای یک شهر و 46 روستا است که شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران مستقر در نوشهر عهده دار تامین برق هشت هزار و 800 مشترک در این بخش کوهستانی است.

محمود آباد ، نور ، نوشهر ، چالوس ، کلاردشت ، عباس آباد ، تنکابن و رامسر با 31 نقطه شهری و یکهزار و 251 روستا ، شهرستان های هستند که زیر پوشش شرکت توزیع غرب مازندران قرار دارند.

شرکت توزیع برق غرب مازندران عهده دار تامین بیش از 580 هزار مشترک است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خط انتقال برق نور - چالوس افتتاح شد، اجرای 373 طرح برقرسانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط انتقال برق نور - چالوس افتتاح شد، اجرای 373 طرح برقرسانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید