خلعتبری، یک امضا تا ذوب آهن

به گزارش وبلاگ نت مالزی، مذاکره ها صورت گرفته و از اصفهان خبر می رسد که خلعتبری ظرف روزهای آینده به این شهر می رود تا قرارداد خود را با ذوب آهن امضا کند و به صورت رسمی عضو این تیم گردد. تیمی که او خاطره های شیرینی همراهش دارد.

خلعتبری، یک امضا تا ذوب آهن

توافق خلعتبری با ذوب آهن

محمدرضا خلعتبری با اینکه در پدیده احیا شده و روزهای موفقی را پشت سر می گذارد اما ساز جدایی کوک نموده و قصد بازگشت به اصفهان را دارد. به شهر و تیمی که او را به سطح نخست فوتبال ایران معرفی کرد. ذوب آهن مشتری این روزهای خلعتبری است. باشگاهی که نیم فصل او را با کسب نتایج ضعیف و غیر قابل باور به سرانجام رساند و حالا دنبال راهی برای صعود در جدول رده بندی است.

خلعتبری که ابتدای لیگ هفدهم به مشهد برگشت تا با پیراهن پدیده، خاطره های شیرین با ابومسلم را زنده کند، در یک فصل و نمی اخیر یکی از بازیکنان کلیدی تیمش بوده و آمار مناسبی از خود بر جا گذاشته. این بال تند و تیز، فصل قبل و در حضور رضا مهاجری، 24 بار در ترکیب پدیده نهاده شد، 1802 دقیقه در زمین حضور داشت و 2 گل به ثمر رساند.

برای محمدرضا خلعتبری، این فصل اما اوضاع بهتر از قبل شده. او در حضور یحیی گل محمدی، زمین تا آسمان فرق نموده و به همان بازیکنی تبدیل شده که زمانی یکی از بازیکنان ثابت ترکیب تیم ملی بود. خلعتبری در هر 15 بازی پدیده در نیم فصل اول حضور داشت. 14 بار به عنوان بازیکن ثابت و یک بازی هم ذخیره. او در 14 دیداری که از ابتدا در ترکیب پدیده حضور داشت، 13 بار تعویض شد و با تصمیم گل محمدی از زمین بیرون رفت. اتفاقی که پیشتر با اعتراض خلعتبری روبرو می شد اما حالا کمتر می بینیم که او به چنین تصمیم هایی معترض گردد. -

ماحصل کوشش خلعتبری در نیم فصل اول لیگ هجدهم، 1109 دقیقه حضور در زمین و به ثمر رساندن 2 گل مقابل پیکان و فولاد است. او گل های خود را وارد دروازه وحید شیخ ویسی و احسان مرادیان کرد و البته نمایش قابل توجه اش باعث شد تا مشتری های بزرگ و کوچک برای جذب او اقدام نمایند و به صف شوند.

ذوب آهن از هفته ها قبل دنبال راهی برای جذب محمدرضا خلعتبری بود اما حالا جدی تر از قبل این انتقال را پیگیری می نماید و به نظر موفقیت هایی نیز به دست آورده. گویا خلعتبری با مدیران پدیده و شخص یحیی گل محمدی به توافق رسیده تا برای نیم فصل دوم از این تیم جدا گردد، به اصفهان برود و پیراهن ذوب آهن را بپوشد.

مذاکره ها اجرا شده و از اصفهان خبر می رسد که خلعتبری ظرف روزهای آینده به این شهر می رود تا قرارداد خود را با ذوب آهن امضا کند و به صورت رسمی عضو این تیم گردد. تیمی که خلعتبری خاطره های شیرینی همراهش دارد. از نایب قهرمانی در لیگ تا قهرمانی در جام حذفی و البته صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا. شاید همین دلایل باعث شده تا خلعتبری قید قهرمانی و بازی برای تیم دوم جدول رده بندی را بزند و پا به تیمی بگذارد که از 15 بازی تنها 13 امتیاز کسب نموده و در رده چهاردهم جدول نهاده شده است. -

برای خلعتبری که حالا 35 ساله شده، حضور دوباره در ذوب آهن یک اتفاق ویژه است. بخصوص که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد و همین می تواند نکته مهم و امیدوارنماینده ای باشد.

9

منبع: ایران ورزشی

به "خلعتبری، یک امضا تا ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلعتبری، یک امضا تا ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید