در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ رضایت 70 درصدی مخاطبین از برنامه پرمخاطب صبح جمعه با شما ، دیروز نامه برنامه ای برای چهل سالگی انقلاب اسلامی

به گزارش وبلاگ نت مالزی، حمیدرضا افتخاری مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران از رضایت 70 درصدی مخاطبین از برنامه صبح جمعه با شما اطلاع داد.

در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ رضایت 70 درصدی مخاطبین از برنامه پرمخاطب صبح جمعه با شما ، دیروز نامه برنامه ای برای چهل سالگی انقلاب اسلامی

حمیدرضا افتخاری مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران در مصاحبه با خبرنگاردرباره برنامه های این شبکه گفت: برنامه صبح جمعه با شما در گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران مخاطب خوبی دارد و آخرین نظرسنجی نشان از رضایت 70 درصدی مستمعین دارد.

وی با بیان اینکه برنامه صبح جمعه با شما جمعه ها ساعت 9:30 پخش می گردد، گفت:چند آیتم به برنامه اضافه نموده ایم وتیم نویسندگان و گروه موسیقی برنامه را تقویت کردیم.

مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران اعلام کرد: موضوع اصلی برنامه صبح جمعه با شما نقد اجتماعی است، البته با از دست دادن (فوت) صادق عبداللهی یک ستون در برنامه کم داریم.

افتخاری درباره برنامه کوی نشاط اعلام کرد: کوی نشاط برنامه ترکیبی است که به تهیه نمایندگی مهدی ساعی و با اجرای ابوالفضل آقاخانی پنج شنبه ها از ساعت 9 تا 10:30 پخش می گردد. همچنین برنامه راه شب با حضور سعید بیابانکی مجری کارشناس روی آنتن شبکه رادیو ایران می رود که فضایی متفاوت دارد و مخاطب هم استقبال خوبی داشته است.

وی درباره برنامه دو صفر طنز ادامه داد: برنامه دو صفر طنز به تهیه نمایندگی احسان زارع و با اجرای علی زراندوز، پنجشنبه ها ساعت 19 به روی آنتن می رود که اتفاقات یک تحریریه مجله طنز را بیان می نماید. هر هفته یک کار جدید موسیقی را معرفی می کنیم و با خواننده آن اثر هم مصاحبه داریم.

مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران اعلام کرد:برنامه جارچی به تهیه نمایندگی ساجد قدوسیان قسمت های شاد و کوتاه و شنیدنی صبح جمعه باشماست که شنبه تا چهارشنبه ساعت 10:10 از رادیو ایران پخش می گردد.

افتخاری درباره برنامه ای با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت:برنامه ای برای چهل سالگی انقلاب اسلامی به نام دیروز نامه را تدارک دیده ایم که به فضای مطبوعات آن دوره و اتفاقات طنز دربار می پردازیم .

مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران درباره برنامه پرمخاطب دیگر رادیو ایران توضیح داد:برنامه سرگرمی ما یک دو صدا است که فصل پنجم آن را از مهر ماه شروع نموده ایم و تا اسفند ماه سرانجام می یابد این فصل در دو مرحله انجام می گردد البته در فصل 5 یک دو صدا بخشی به نام صدا های غایب داریم و کسانی که نمی توانند در این تست حضور داشته باشند می توانند یک کار 90 ثانیه ای برای ما ضبط و به وسیله سایت برای ما ارسال نمایند که آثار بعد از آنالیز در مسابقه و داوری شرکت داده می شوند.

افتخاری پیرامون برنامه های ورزشی و راه شب گفت:روی خط ورزش برنامه پرمخاطبی است که صبح ها ساعت 8:40 پخش می گردد همچنین ورزش ایران شنبه تا پنج شنبه ساعت 7 صبح به صورت تحلیلی به ورزش می پردازد البته برنامه ای به نام وقت اضافه داریم که جمعه ها و برنامه مصاحبه محور میزبان که روز های دوشنبه از رادیو ایران پخش می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ رضایت 70 درصدی مخاطبین از برنامه پرمخاطب صبح جمعه با شما ، دیروز نامه برنامه ای برای چهل سالگی انقلاب اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ رضایت 70 درصدی مخاطبین از برنامه پرمخاطب صبح جمعه با شما ، دیروز نامه برنامه ای برای چهل سالگی انقلاب اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید