زندگی مرد ژاپنی با جنازه مادرش به مدت چند هفته!

به گزارش وبلاگ نت مالزی، مرد ژاپنی که پس از مرگ مادرش اقدام به نگهداری جسد او در داخل منزل نموده بود توسط پلیس بازداشت شد.

زندگی مرد ژاپنی با جنازه مادرش به مدت چند هفته!

به گزارش خبرنگار ، یک مرد میانسال ژاپنی که اقدام به نگهداری جسد مادرش به مدت چند هفته در منزلش نموده بود توسط پلیس این کشور دستگیر شد. این مرد 49 سال اهل کانازاوا ژاپن چند هفته بود که پس از مرگ مادرش با جنازه او زندگی می کرد.

پلیس در حالی این مرد را در خانه اش دستگیر کرد که جنازه مادرش در حال متلاشی شدن بود. این مرد جز نیم میلیون ژاپنی ای محسوب می گردد که در اصطلاح هیکیکوموری (hikikomori) نامیده می شوند. این افراد اقدام به ماندن طولانی مدت در خانه و دوری از اجتماع می نمایند. هیکیکوموری ها در دوره های مختلف در داخل خانه و بویژه در اتاق خواب خود می مانند و احتیاجات اولیه آنها توسط والدینشان تامین می گردد.

پس از آنالیز های پلیس معین شد که مادر 76 ساله این مرد در اواسط ماه اکتبر در خانه ای که او به فرزندش داده بود جانش را از دست داده است. چند هفته پس از مرگ این زن در تاریخ 4 نوامبر، هنگامی که دختر 45 ساله این زن برای ملاقات مادرش مراجعه کرد متعجب شد که فقط برادرش برای استقبال از او به درب منزل مراجعه کرد. این زن بعدا متوجه شد که پس از آنکه سقوط و مرگ مادرش برادر او جنازه اش را در اتاق خواب خود نگهداری می نماید. این مرد روز بعد توسط پلیس محلی ژاپن به اتهام نگهداری جسد بازداشت شد.

با وجود آنکه این مرد از گزارش مرگ مادرش خودداری کرد بعید به نظر می رسد با توجه به وضعیت روانی اش مجازات شدیدی برای او در نظر گرفته گردد. او در مورد این اقدام عجیب گفت : من پس از مرگ مادرم قدرت تصمیم گیری ام را از دست داده بودم و به همین دلیل چاره ای نداشتم تا زمان آمدن خواهرم منتظر بمانم.

همچنین با توجه به آنالیز های اولیه احتمال اینکه این زن به قتل رسیده باشد منفی به نظر می رسد. بنا به باور پلیس مرگ این زن در اثر بیماری یا یک علت طبیعی بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "زندگی مرد ژاپنی با جنازه مادرش به مدت چند هفته!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی مرد ژاپنی با جنازه مادرش به مدت چند هفته!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید