فوتبال دنیا، سسک فابرگاس: چلسی هیچ حرفی درباره تمدید قراردادم نزده است

به گزارش وبلاگ نت مالزی، فوتبال دنیا - سسک فابرگاس می گوید که باشگاه چلسی هنوز هیچ تمایلی برای تمدید قرارداد روبه سرانجام او نشان نداده است.

فوتبال دنیا، سسک فابرگاس: چلسی هیچ حرفی درباره تمدید قراردادم نزده است

به گزارش وبلاگ نت مالزی، سسک فابرگاس اعتراف کرد که ممکن است سال جاری آخرین فصل بازیگری او در چلسی باشد چرا که این باشگاه برای تمدید قرارداد او که تا خاتمه فصل جاری اعتبار دارد، حرکتی انجام نداده است.

فابرگاس 31 ساله که سال 2014 به چلسی ملحق شد، گفت: من برای ماندن در چلسی تمایل فراوانی دارم اما راستش را بخواهید باشگاه در این باره هنوز چیزی به من نگفته است. 8 ماه دیگر قرارداد دارم و در آن موقع باید چلسی را ترک کنم هرچند که خودم دوست دارم در این باشگاه بمانم. در این 4 سال و نیمی که در چلسی بودم، از وضعیتم خیلی راضی بوده ام. ما موفقیت های بزرگی کسب نموده ایم و چیزهای زیادی برده ایم. من با طرفداران و دیگر بازیکنان تیم رابطه خوبی دارم و هنوز هم احساس می کنم چیزهای زیادی دارم که می توانم ارائه کنم اما تصمیم نهایی با باشگاه است.

فابرگاس می گوید با وجود خاطرات خوبی که از بازی در تیم هایی مانند چلسی، آرسنال و بارسلونا دارد، دوست دارد سال های خاتمهی دوران بازیگری اش را خارج از اروپا سپری کند.

او اضافه کرد: من دوست ندارم دوران بازیگری ام را در چلسی به خاتمه برسانم و فکر هم نمی کنم که این اتفاق رخ دهد. شاید در چند سال دیگر من من از اروپا خارج شوم تا تجربیات متفاوتی در مقاطع خاتمهی دوران بازیگری ام کسب کنم. الان اما احساس بسیار خوبی از وضعیت فعلی ام دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، سسک فابرگاس: چلسی هیچ حرفی درباره تمدید قراردادم نزده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، سسک فابرگاس: چلسی هیچ حرفی درباره تمدید قراردادم نزده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید