پیروزی بارسا در نیمه نخست ال کلاسیکو

به گزارش وبلاگ نت مالزی، تیم فوتبال بارسلونا از ساعت 18:45 امشب در استادیوم نیوکمپ به مصاف رئال مادرید رفت که نیمه نخست این بازی با پیروزی دو بر صفر آبی اناری پوشان به اتمام رسید.

پیروزی بارسا در نیمه نخست ال کلاسیکو

کوتینیو (11) و سوارز (30) برای بارسلونا گلزنی کردند.

دیداری که در غیاب بزرگترین ستاره های فوتبال جهان آغاز شد. لئو مسی به دلیل مصدومیت از ناحیه آرنج دست در این بازی غایب بود و کریستیانو رونالدو هم ابتدای فصل به یوونتوس کوچ کرد تا دیدار تاریخی فوتبال باشگاهی اسپانیا و جهان بدون این دو بازیکن برگزار گردد.

نیوکمپ در حالی میزبان این دیدار مهیج بود که رئال مادرید در سه ال کلاسیکوی اخیر لالیگایی اش در نیوکمپ شکست نخورده است. کهکشانی های مادرید در این بازی ها یک برد و دو تساوی در کارنامه خود ثبت نموده بودند.

بارسلونا که می خواست در همان دقایق ابتدایی مقابل دیدگان طرفداران پرشور خود به گل برسد بازی را تهاجم آغاز کرد.

با این حال شاگردان لوپتگی که مالکیت توپ را به میزبان خود داده بودند سعی داشتند مدیریت بازی را با ارسال پاس های کوتاه و بلند به پشت مدافعان بارسا در اختیار بگیرند. اتفاقی که از سوی سفیدپوشان مادریدی به خوبی انجام نشد تا حملات سرعتی بارسایی ها در دقیقه 11 توسط ستاره برزیلی این تیم به گل بنشیند.

پاسکاری دقیق آبی اناری پوشان پس ازاین گل هم ادامه داشت تا سوارز باردیگر بتواند برای بارسا گلزنی کند و این تیم را در نیمه نخست به گل دوم برساند.

پس از این گل، حملات رئالی ها پر دامنه تر از قبل انجام شد اما هیچ کدام راهی به دروازه ترشتگن که درون دروازه بارسلونا ایستاده بود پیدا نکرد تا نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به انتها برسد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیروزی بارسا در نیمه نخست ال کلاسیکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی بارسا در نیمه نخست ال کلاسیکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید