آل کثیر: برای آقای گلی و رسیدن به تیم ملی کوشش می کنم، اسکوچیچ از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار گرفته است

به گزارش وبلاگ نت مالزی، عیسی آل کثیر مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت که یکی از مهم ترین اهدافش در این فصل، کسب عنوان آقای گلی و رسیدن به تیم ملی است.

آل کثیر: برای آقای گلی و رسیدن به تیم ملی کوشش می کنم، اسکوچیچ از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار گرفته است

عیسی آل کثیر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ نت مالزی، درباره شرایط فعلی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و اکثر بازیکنان فصل گذشته حفظ شده اند که این خیلی مهم است. چند بازیکن جدید هم به تیم اضافه شده اند که امیدوام عملکرد خوبی داشته باشند و به تیم یاری نمایند. دوست داریم نتایج خوبی بگیریم و سورپرایز لیگ برتر سال جاری باشیم، اما تنها بازیکنان و کادر فنی در این زمینه نقش ندارند. طبیعتاً حمایت باشگاه، مسائل اقتصادی، امکانات و موارد دیگر مهم است که امیدوارم همه چیز به خوبی پیش برود.

وی درخصوص شرایط خودش و اینکه چه هدفی برای فصل آینده دارد، توضیح داد: تمام تیم برای موفقیت صنعت نفت بجنگند و این از همه چیز مهم تر است. من هم کوشش می کنم در کنار دیگر بازیکنان، بهترین عملکرد را داشته باشم. هدف مهم من این است که برای آقای گل شدن بجنگم و البته به تیم ملی هم برسم، اما باید چند برابر گذشته کوشش کنم. نکته مهم این است که تمام تمرکزم روی فوتبال و تمرین کردن باشد و امیدوارم یک فصل خوب را پشت سر بگذارم.

مهاجم صنعت نفت در خصوص کار کردن با دراگان اسکوچیچ به وبلاگ نت مالزی گفت: مربیان خارجی زیادی به ایران آمده اند که تأثیرگذاری زیادی نداشته اند و از لحاظ فنی جالب نبودند، اما اسکوچیچ از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار گرفته است و یک مربی کاربلد است. امیدوارم با کوشش بازیکنان و حمایت باشگاه، یک فصل خوب را با این مربی پشت سر بگذاریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آل کثیر: برای آقای گلی و رسیدن به تیم ملی کوشش می کنم، اسکوچیچ از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آل کثیر: برای آقای گلی و رسیدن به تیم ملی کوشش می کنم، اسکوچیچ از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید