احتمال تغییر نام آیفون 15 پرومکس از سال آینده

به گزارش وبلاگ نت مالزی، پیش بینی می گردد آیفون 15 اولترا جایگزین پرو مکس گردد.

احتمال تغییر نام آیفون 15 پرومکس از سال آینده

مارک گورمان، گزارشگر فناوری بلومبرگ خاطرنشان کرد این شرکت ممکن است بزرگترین و گران ترین مدل آیفون را در سال 2023 به جای آیفون 15 پرو مکس، آیفون 15 اولترا بنامد. این تغییر نام با مهم ترین تغییر در طراحی آیفون از زمان عرضه مدل آیفون 12 همزمان خواهد شد. گورمان انتظار دارد یکی از تغییرات بزرگ در آیفون 15، استفاده از شارژر یو اس بی-سی باشد.

گوشی پرچمدار اپل طی سال های اخیر، تغییراتی در نام گذاری مدل هایش داشته است. در سال های نخست هنگامی که اپل هر دو سال مدل به روز شده ای از آیفون را معرفی می کرد، حرف اس به نام مدل اضافه می شد. از سال 2019 و متنوع شدن مدل های آیفون که شامل مدل های مقرون به صرفه تر و گران تر بودند، این شرکت از برند پرو و پرو مکس برای گران ترین و پیشرفته ترین آیفون های خود استفاده کرد. بعلاوه اپل سال جاری دوباره از برند پلاس استفاده کرد. حذف پرو مکس و استفاده از برند اولترا منطقی به نظر می رسد، زیرا اپل واچ اکنون شامل مدل اولترا است.

شایعات مربوط به آیفون 15 شامل پیش بینی های جالبی بوده است. گورمان پیش از این گزارش نموده بود که اپل در حال آزمایش آیفون هایی است که از شارژ یو اس بی-سی استفاده می نمایند تا به مقررات اتحادیه اروپا برای استفاده از این نوع شارژ در همه تلفن های هوشمندی که پس از سال 2024 به بازار عرضه می شوند، عمل کند. بعلاوه راس یونگ اعلام نموده است همه مدل های آیفون 15 از صفحه نمایش داینامیک آیلند که در آیفون 14 پرو بکار رفته است، استفاده خواهند کرد.

گورمان پیش بینی کرد اپل ممکن است پاییز سال جاری، مراسم رونمایی دیگری برگزار نکند. این شرکت میخواهد مدل های تازه مک مینی، مک بوک پرو و آی پد پرو را پیش از خاتمه سال جاری معرفی کند. با این حال، از آنجا که این مدلها، به روزرسانی مدل های فعلی خواهند بود، اپل ممکن است برای معرفی این محصولات، به انتشار مجموعه بیانیه های مطبوعاتی اکتفا کند.

بیشتر بخوانید

وبلاگ نت مالزی فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "احتمال تغییر نام آیفون 15 پرومکس از سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تغییر نام آیفون 15 پرومکس از سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید