اسکوچیچ و برانکو گزینه های سرمربیگری تیم ملی کویت

به گزارش وبلاگ نت مالزی، نام 6 گزینه ای که فدراسیون فوتبال کویت برای سرمربیگری تیم ملی زیر نظر دارد، افشا شد.

اسکوچیچ و برانکو گزینه های سرمربیگری تیم ملی کویت

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ نت مالزی، نشریه الرای کویت اطلاع داد احمد الیوسف رئیس فدراسیون فوتبال کویت جلسه ای را در این هفته با کمیته فنی فدراسیون برگزار می نماید و اکنون با 4 گزینه وارد مذاکره شده است.

رئیس فدراسیون کویت نام هایی را مطرح نموده که مذاکراتش را با آنها شروع نموده است. یاروسلاف شیلهافی و فاتیسلاف لافیکا دو مربی اهل جمهوری چک جزو گزینه هایی هستند که مذاکرات با آنها اجرا شده است.

دو گزینه دیگر فدراسیون کویت دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران و برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان هستند که مذاکرات اولیه با آنها اجرا شده است.

اسکوچیچ در آستانه راهیابی به جام جهانی 2022 قطر قرار گرفته است و تنها احتیاج به یک برد دارد تا به این هدف برسد. الیوسف خوب می داند آوردن این مربی سخت است چون ایران را به جام جهانی رسانده و برای اولین بار است که می خواهد در جام جهانی حضور پیدا کند و سخت است که او سمتش را ترک کند.

اسکوچیچ در کارنامه خود تجربه مربیگری در کویت با تیم العربی را در فصل 2009-2010 را دارد. رئیس فدراسیون کویت با انگیزه زیادی در پی مذاکره با برانکو نیست چون ترس از این دارد این مربی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 با عمان ناکام گردد و در صورت آوردن این مربی از سوی طرفداران مورد انتقاد قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اسکوچیچ و برانکو گزینه های سرمربیگری تیم ملی کویت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ و برانکو گزینه های سرمربیگری تیم ملی کویت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید