افتتاح سی امین نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور مقامات عالی رتبه

به گزارش وبلاگ نت مالزی، سی امین نمایشگاه ملی صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی، دقایقی پیش با حضور علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی و علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی افتتاح شد.

افتتاح سی امین نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور مقامات عالی رتبه

این نمایشگاه با بیش از 500 غرفه در فضای 8هزار مترمربع به طور رسمی3 شهریور ماه افتتاح شد و تا 9 شهریور میزبان علاقه مندان است و امسال دومین سالی است که این نمایشگاه هم زمان با نمایشگاه فرش برگزار می شود.

سالن های 8، 9، 10 و 11 به علاوه مجموعه سالن های 25 نمایشگاه بین المللی به عرضه محصولات صنایع دستی از 31 استان اختصاص خواهد داشت و تفاوت محسوس این نمایشگاه با دیگر نمایشگاه های متداول در نمایشگاه های بین المللی، تعداد روزهای بیشتر، یعنی هفت روزه بودن آن است.

دو ویژه برنامه امضای تفاهم نامه و رونمایی از یک پروژه مهم بخش خصوصی و نیز رونمایی از دو اثر نفیس صنایع دستی از مهمترین اتفاقاتی است که در حاشیه این نمایشگاه رقم خواهد خورد.

در افتتاحیه این نمایشگاه تعدادی از معاونان و مدیران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیران بخش خصوصی و فعالان حوزه صنایع دستی حضور داشتند.

منبع: سازمان میراث فرهنگی

به "افتتاح سی امین نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور مقامات عالی رتبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح سی امین نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور مقامات عالی رتبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید