افزایش هزینه حمل و نقل، دلیل اصلی گران شدن سیفی جات

به گزارش وبلاگ نت مالزی، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس اتحادیه میوه و سبزیجات هزینه های حمل و نقل و نبود نظارت کافی را دلیل اصلی گران شدن سیفیجات در چند روز اخیر مطرح نمود.

افزایش هزینه حمل و نقل، دلیل اصلی گران شدن سیفی جات

به گزارش خبرگزاری وبلاگ نت مالزی، رئیس اتحادیه میوه و سبزیجات با حضور در برنامه بازارگاه رادیو اقتصاد، علت گرانی چند روز اخیر سبزیجات را افزایش 10 درصدی تعرفه بارنامه دانست و گفت: خوشبختانه مشکل برطرف شده و تنها در مقطع کوتاهی به علت مسائل کامیون داران شاهد افزایش قیمت بودیم.

کارگر درباره بازنگشتن قیمت بعضی اقلام مصرفی که در ماه مبارک رمضان افزایش یافته به اندازه قبل گفت: بعضی کالا ها مانند گوجه فرنگی از مبدا دچار افزایش قیمت شده اند که فروشندگان با همان قیمت قبلی به فروش می رسانند.

رئیس اتحادیه میوه و سبزیجات علت عمده تفاوت قیمت ها در سطح بازار را حضور واسطه ها در میادین میوه و تره بار دانست و اضافه نمود: زمان حضور خریداران در میادین میوه و تره بار هم به علت فراوانی یا کمبود محصول علت دیگر تفاوت قیمت در مغازه ها است.

کارگر با اشاره به ضعف نظارت بر فروشندگان در سطح شهر گفت: متولی این موضوع جهاد کشاورزی است. جهاد کشاورزی باید با استفاده از نیروی انسانی متخصص، تکنولوژی روز و هماهنگی با کشاورزان برای این موضوع برنامه ریزی بلند مدت داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "افزایش هزینه حمل و نقل، دلیل اصلی گران شدن سیفی جات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش هزینه حمل و نقل، دلیل اصلی گران شدن سیفی جات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید