افزایش 400 میلیون تومانی هزینه آجیل فروشی در خراسان شمالی

به گزارش وبلاگ نت مالزی، رئیس اتحادیه آجیل فروشان بجنورد گفت: یک آجیل فروشی در بجنورد باید حداقل 500 میلیون تومان سرمایه داشته باشند تا بتوانند آجیل موردنیاز خود برای فروش در ایام عید خریداری کند.

افزایش 400 میلیون تومانی هزینه آجیل فروشی در خراسان شمالی

قاتقچی در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ نت مالزی اضافه نمود: برای تأمین آجیل های مورد احتیاج از تهران رایزنی شده است اما اعلام شده که بازار ضعیف است و در خرید این اقلام برای فروش باید کمی مواظب باشیم.

وی با اشاره به اینکه آجیل در این شهر در شب یلدای سال جاری خریداری نداشت، ادامه داد: پیش بینی می کنیم برای عید سال جاری نیز بازار وضعیت خوبی نداشته باشد در نتیجه ترجیح می دهیم آجیل ها را به صورت کم و مرحله به مرحله وارد استان کنیم.

قاتقچی اظهار کرد: هر آجیل فروشی برای تأمین آجیل های مورد احتیاج خود برای ایام در اسفندماه سال گذشته رقمی حدود 100 میلیون تومان را هزینه کردند که این رقم سال جاری به 500 میلیون تومان رسیده است.

وی توضیح داد: در حال حاضر قیمت آجیل چهار مغز (پسته، فندق، بادام و بادام هندی) در سه نوع با قیمت های 170، 181 و 173 هزار تومان به فروش می رسد. در اسفندماه سال گذشته هر کیلوگرم آجیل درجه یک 65 هزار تومان بود که این رقم هم اکنون به 200 هزار تومان رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش 400 میلیون تومانی هزینه آجیل فروشی در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 400 میلیون تومانی هزینه آجیل فروشی در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید