امامی فر: شرایط و تاکتیک مان را بر مبنای شرایط حریفان تنظیم می کنیم

به گزارش وبلاگ نت مالزی، علیرضا امامی فر، مربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: کوشش می کنیم شرایط و تاکتیک مان را بر مبنای شرایط حریفان تنظیم کنیم.

امامی فر: شرایط و تاکتیک مان را بر مبنای شرایط حریفان تنظیم می کنیم

به گزارش وبلاگ نت مالزی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا امامی فر، مربی تیم فوتبال امید با اشاره به آخرین شرایط این تیم در اردوی قطر گفت: با توجه به تکمیل نفرات در این اردو به اهداف موردنظر خود نزدیک شدیم.

وی افزود: خوشبختانه تمام نیازها و موارد لازم در این اردو پیش بینی شده و از نظر امکانات تمرینی و اقامتی همچنین تغذیه و سایر موارد در بهترین شرایط قرار داریم. تمرینات به خوبی دنبال می گردد. کوشش کردیم از نظر آمادگی بدنی و همین طور نظم تاکتیکی برنامه های موردنظر را اجرا کنیم. ضروری است از این شرایط و موقعیت مناسبی که در اردوی قطر ایجاد شده به بهترین شکل استفاده کنیم.

مربی تیم امید افزود: یکی از نکات مهم برای کادر فنی شناخت نقاط ضعف و قوت حریفان است که این موضوع را به صورت مستمر دنبال می کنیم. بازی های تدارکاتی حریفان را با دقت دنبال می کنیم و بررسی خوبی از این بازی ها داریم تا با شناخت مناسب وارد بازی ها شویم. کوشش می کنیم شرایط و تاکتیک خودمان را بر مبنای شرایط حریفان تنظیم کنیم.

امامی فر در انتها توضیح داد: قرار بود در اینجا دو بازی تدارکاتی برگزار کنیم، اما به دلیل تعطیلات انتها سال میلادی باشگاه های قطری تمرینات خود را تعطیل نموده اند. با توجه به فضای رقابتی موجود در بازی اول نفرات در دو تیم مقابل هم قرار می گیرند که امیدواریم برای ارزیابی شرایط فنی تجربه مفید و خوبی باشد. همچنین روز شنبه در یک بازی بسیار مهم مقابل تیم المپیک قطر به میدان می رویم که امیدوارم در انتها این اردو به تمامی اهداف موردنظرمان دست یابیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "امامی فر: شرایط و تاکتیک مان را بر مبنای شرایط حریفان تنظیم می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امامی فر: شرایط و تاکتیک مان را بر مبنای شرایط حریفان تنظیم می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید