امضای تفاهم نامه فراوری بالگرد بومی صبا

به گزارش وبلاگ نت مالزی، خبرگزاری خبرنگاران-تفاهم نامه شورای راهبری فراوری انبوه بالگرد بومی صبا 248، امروز با حضور رییس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و مسئولان مربوطه امضا شد.

امضای تفاهم نامه فراوری بالگرد بومی صبا

به گزارش وبلاگ نت مالزی؛ امیر سرتیپ افشین خواجه فرد رییس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در این مراسم با بیان اینکه با خودباوری و اعتماد به متخصصان داخلی، بالگرد صبا فراوری شده است گفت: بالگرد صبا 248 بالگردی امدادگر با ویژگی مدرن و قابل قیاس با نمونه های خارجی است که توانایی سه ساعت پرواز مستمر را داراست.

وی با اشاره به احتیاج بالگرد امداد رسان در کشور اضافه نمود: این بالگردبرای 8 نفر گنجایش دارد و با توجه به شرایط آب و هوایی ایران امکان پرواز را در همه مناطق کشور دارد.

امیر سرتیپ خواجه فرد با بیان اینکه این بالگرد دارای دو موتور و چهار ملخ است افزود: بالگرد صبا که در سال 95 با حضور وزیر دفاع رونمایی شد، کاملا بومی است و همه قطعات و تجهیزات آن در کشور فراوری می گردد و امروز با امضای تفاهم نامه فراوری انبوه آن شروع می گردد.

وی تاکید نمود: کارکنان سخت کوش شرکت پشتیبانی و نوسازی هلی کوپتر سازی ایران قادر هستند در سال 6 بالگرد از نوع صبا فراوری نمایند.

در مراسم امضای تفاهم نامه فراوری انبوه بالگرد بومی صبا 248، آقایان عباسی رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، خدایی معاون سازمان استاندارد هوایی، محمد سرور رییس اورژانس هوایی کشور حضور داشتند.

با امضای این تفاهم نامه، حرکت به سوی فراوری انبوه بالگرد صبا 248 شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "امضای تفاهم نامه فراوری بالگرد بومی صبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه فراوری بالگرد بومی صبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید