اهواز، وینفرد شفر: به مدیرعامل باشگاه گفتم به داشتن چنین تیمی افتخار کند، استقلال در رأس تمام امور ما واقع شده است، در اهواز نمی بازیم!

به گزارش وبلاگ نت مالزی، سرمربی تیم فوتبال استقلال از همراهی و حمایت طرفداران این تیم در دیدار مقابل فولاد خوزستان تشکر کرد و مدعی شد تیمش در اهواز نمی بازد.

اهواز، وینفرد شفر: به مدیرعامل باشگاه گفتم به داشتن چنین تیمی افتخار کند، استقلال در رأس تمام امور ما واقع شده است، در اهواز نمی بازیم!

به گزارش وبلاگ نت مالزی از اهواز، وینفرد شفر، پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: قبل از اینکه در خصوص بازی صحبت کنم، اجازه بدهید در خصوص طرفداران بسیار بسیار خوب مان در اهواز صحبت کنم. آنها هم دیروز کنار ما بودند و هم امروز در استادیوم ما را حمایت نمایند. خیلی شادیم که امروز توانستیم آنها را شاد کنیم. طرفداران مان فراتر از یار دروازدهم برای ما هستند.

بازیکنانم مقابل فولاد کار سختی داشتند

وی اضافه نمود: تمام بازیکنان ما چه 11 نفری که بازی کردند و چه نیمکت نشین ها در این برد سهیم هستند. اگر نیمکت خوب نباشد، بازیکنان داخل زمین هم نمی توانند خوب بازی نمایند. ما روزبه چشمی را برای این بازی نداشتیم، اللهیار مصدوم شد و بازیکنان دیگر در غیاب آنها به تیم یاری کردند. دیدید که دیگر بازیکنان چگونه و با چه شور و علاقه ای کنار تیم بودند. ما در پیروزی های اخیر در زمین بسیار خوب بازی کردیم، پاس های زیادی دادیم و امروز هم مقابل تیمی بازی کردیم که بازیکنانش خوب پاسکاری می کردند، پرس زیادی داشتند و در نیمه دوم شاید 200 پاس بلند به مهاجم کامرونی خود دادند. باید از بازیکنانم تشکر کنم که تمام توان خود را گذاشتند. ما در آلمان یک اصطلاح داریم که می گوییم چرک، اما به نظرم بازیکنان ما در این بازی کار سختی داشتند و با تمام توان شان در این مسابقه بازی کردند.

استقلال در رأس تمام امور ما واقع شده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دوباره به همه بازیکنانم بابت برد امروز تبریک می گویم. سه چهار روز قبل با فتحی، مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و گفتم باید به داشتن چنین تیمی افتخار کند، تیمی که روحیه تیمی دارد و این همان هویت استقلال است. من برنامه های خودم را برای موفقیت تیم به باشگاه داده ام، همان طور که فصل قبل هم این کار را نموده بودم، اما در پایان فصل چهار بازیکن اصلی ما رفتند که امیدوارم این بار تکرار نگردد. من کار خودم را می دانم، به آن واقف هستم و مدیران باشگاه هم برنامه ها را می دانند و باید بگویم استقلال در رأس تمام امور ما واقع شده است.

اگر همواره مانند بازی با فولاد باشیم می توانیم نتیجه بگیریم

شفر اضافه نمود: فردا ریکاوری خواهیم داشت و سپس به قطر پرواز می کنیم. تیم استقلال برای ما شماره یک است و همه باید برای این تیم کار نمایند. نکته مهمی که داریم این است که ما هر چهار روز بازی داریم و بازیکنان با تمام کوشش شان کار می نمایند. الدحیل برای تیمش بازیکنان چند میلیونی می گیرد، بعضی بازیکنان آنها که فصل گذشته مقابل پرسپولیس مصدوم بودند به این بازی ها رسیده اند. الهلال نیز 15 میلیون دلار برای خرید بازیکنان هزینه نموده است. به نظرم اگر ما بتوانیم کار خودمان را انجام دهیم و همه مثل بازی امروز حرفه ای باشیم، می توانیم نتیجه بگیریم. بازیکنان ما هم احتیاج به توجه، ماساژ، رسیدگی دارند و اگر این اتفاقات رخ بدهد، ما شانس خواهیم داشت، اما اگر هیچ کدام از این توجهات صورت نگیرد، آن وقت ما حتی شانس کسب یک امتیاز هم نداریم. ما با 21 بازیکن راهی قطر خواهیم شد. برای ریکاوری و ماساژ شاید هر بازیکن به یک ساعت زمان احتیاج داشته باشد. اگر شما دو ماساژور داشته باشید، باید حساب کنید که چه زمانی طول می کشد و اگر سه ماساژور داشته باشیم، کار راحت تر خواهد بود، اما آن طور که گفتم تیم از همه چیز مهم تر است.

ما در اهواز نمی بازیم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه من مربی تیم فولاد نیستم، گفت: شما تیم خوبی دارید، بازی محکمی انجام دادید، ببخشید که درباره تیم شما صحبت می کنم، اما شما تیم خوبی دارید. بازی فولاد با تراکتورسازی را نگاه کردم و تیم تان واقعاً خوب است، اما با تمام احترام اینجا به نوعی استادیوم خانگی ما نیز هست و اینجا نمی بازیم.

داوران قضاوت بسیار خوبی داشتند

شفر درباره جو استادیوم غدیر اهواز، گفت: بسیار بسیار خوب بود. من این را به شما گفتم که فقط بابت طرفداران خودمان شاد نیستم، بلکه بابت حضور طرفداران فولاد نیز شادم که آمدند و استادیوم را پر کردند. خوشبختانه مسئله ای هم پیش نیامد و یک تیم در سمت راست و دیگری در سمت چپ وقتی بازی به پایان رسید به رختکن رفتند و مسئله ای هم پیش نیامد. باید از داور مسابقه و یاری های او که اسم آنها را نمی دانم، تشکر کنم که قضاوت بسیار خوبی داشتند.

بازیکنان ماشین نیستند که بخواهند بدون اشتباه کار نمایند

وی در خصوص اینکه چرا امید نورافکن به این اندازه اعتمادبه نفس دارد که این باعث می گردد اشتباه زیاد صورت بگیرد و چرا حسینی درون دروازه نهاده شد، گفت: بازیکنی که اشتباهی نداشته باشد، نداریم. بازیکنان باید از اشتباهات خود درس بگیرند. شما بازی الکلاسیکو یا بازی دورتموند را دیدید که آنجا نیز اشتباه صورت گرفت. بازیکنان ماشین نیستند که بخواهند بدون اشتباه کار نمایند. به نظرم نورافکن هم بازیکن بسیار خوبی است و اشتباه ایجنت او باعث شد که به آن شکل لژیونر گردد. همین طور اللهیار صیادمنش نیز چنین شرایطی دارد. هیچ کس کامل نیست. ما همه بازیکنان مان را کنار هم داریم، یک تیم هستیم و بعد از بازی قبلی به حسینی گفتم که حتماً بازی می کنی، بازی کرد و مشکل و مسئله ای هم نبود. حسینی امروز بازی کرد. او و رحمتی با هم دوست هستند، اما رقابت هم طبیعی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اهواز، وینفرد شفر: به مدیرعامل باشگاه گفتم به داشتن چنین تیمی افتخار کند، استقلال در رأس تمام امور ما واقع شده است، در اهواز نمی بازیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهواز، وینفرد شفر: به مدیرعامل باشگاه گفتم به داشتن چنین تیمی افتخار کند، استقلال در رأس تمام امور ما واقع شده است، در اهواز نمی بازیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید