ایجاد فضای امن و با نشاط در جامعه به مشارکت همگان احتیاج دارد

به گزارش وبلاگ نت مالزی، عباس دانایی بعدازظهر دوشنبه در نشست با جمعی از بچه ها عضو کانون پرورشی فکری بچه ها و نوجوان شهرستان سمنان که به مناسبت هفته کودک در فرمانداری این شهرستان برگزار گشت، ضمن قدردانی از مربیان و کارکنان و مدیران این کانون گفت: توجه به شکوفایی و استعدادهای بچه ها و ایجاد خلاقیت و پویایی افکار بچه ها موجب آماده سازی این نسل برای پذیرش مسئولیت های مهم در آینده کشور می گردد.

ایجاد فضای امن و با نشاط در جامعه به مشارکت همگان احتیاج دارد

وی کودکی و نوجوانی را دوران آماده سازی فرزندان برای حضور در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی دانست و اضافه نمود: با واگذاری بخشی از امور به آنها و دادن آموزش های هدفمند، می توان نسلی توانمند برای مدیریت آینده کشور تربیت کرد.

مسئول مجتمع کانون پرورشی شهرستان سمنان نیز در این نشست اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مانند نقاشی از اماکن گردشگری و مهم شهرستان، ملاقات از بچه ها بستری در بیمارستانها، اجرای سرود 150 نفره آوای کانون، برگزاری جشن صلح و آرامش با حضور خانواده های اعضای کانون در بوستان ولایت، جشنواره قصه گویی، رونمایی از کتاب به زبان سمنانی برای بچه ها و برگزاری نمایشگاه در مراکز کانون را از جمله برنامه هفته کودک در سمنان بر شمرد.

دامغانیان از ارائه 44 فعالیت مختلف فرهنگی و هنری در کانون پرورش فکر بچه ها و نوجوانان اطلاع داد و اضافه نمود: این فعالیت ها زمینه بسیار مناسبی برای استفاده خانواده ها در غنی سازی اوقات فراغت بچه ها و نوجوانان است.

وی با اشاره به این مطلب که کادر توانمند کانون پرورشی میزبان بچه ها و فرزندان این شهر است خواهان همکاری و مشارکت بیشتر دستگاه های شهری، فرهنگی و اجتماعی برای ارائه خدمات بهتر به بچه ها و نوجوانان در شهرستان سمنان شد.

رعایت حقوق بچه ها، حمایت از بچه ها کار، توجه به تحصیل و نیازهای اولیه و نیازهای زندگی و ایجاد بستر شاد و زندگی با امید و امن برای بچه ها درون خانواده، از خواسته های بچه ها در این نشست بود که به همراه قرائت بیانیه هفته ملی کودک ارائه شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ایجاد فضای امن و با نشاط در جامعه به مشارکت همگان احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد فضای امن و با نشاط در جامعه به مشارکت همگان احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید