ایجاد گذر صنایع دستی راهی برای رونق فراوری ملی

به گزارش وبلاگ نت مالزی، محمدجواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا شهر تهران در یکصدوچهل وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با اشاره به روز صنایع دستی گفت: روز گذشته با همکاری شورای شهر تهران، شهرداری و سازمان میراث فرهنگی شروع هفته صنایع دستی در خیابان نجات الهی در مراسمی گرامی داشته شد. با توجه به اهمیت صنایع دستی در فضای گردشگری باید کوشش کرد این مهم صندلی مناسب و واقعی خود را در جامعه پیدا کند.

ایجاد گذر صنایع دستی راهی برای رونق فراوری ملی

وی ادامه داد: از شروع شورای اسلامی شهر تهران در دوره پنجم بعضی از محورها مورد توجه نهاده شد و بعضی گذرها با موضوع گردشگری احیا شد. توجه به این حوزه ها سبب شده که یک گذر به نام رودکی و چهار گذر دیگر به نامهای نمایش، هنر، کتاب و فرهنگ در خیابان انقلاب شکل بگیرد.

حق شناس با تاکید بر این که بعد از پیشنهاد سازمان میراث فرهنگی برای تبدیل خیابان نجات الهی به گذر صنایع دستی شورای شهر با این درخواست موافقت کرد،گفت: بر همین اساس در این محدوده تابلوهای راهنما نصب شد و عملا فرصتی برای گردشگران و سه میلیون خانواده ایرانی برای بهره گیری از این ظرفیت فراهم شده است. این اقدام یکی از راه هایی است که می توان برای مقابله با تحریم ها و رونق فراوری ملی استفاده گردد.

منبع: گردشبان

به "ایجاد گذر صنایع دستی راهی برای رونق فراوری ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد گذر صنایع دستی راهی برای رونق فراوری ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید