تصاویر ، هیولایی که منصوری از لامبورگینی اوروس ساخته است

به گزارش وبلاگ نت مالزی، شرکت تیونینگ آلمانی منصوری در بین علاقه مندان به خودرو به عنوان خالق کیت های بدنه بسیار بحث برانگیز برای انواع خودروهای گران قیمت مانند رولزرویس کولینان، پورشه کاین و حتی فراری F12 شناخته می شود.

تصاویر ، هیولایی که منصوری از لامبورگینی اوروس ساخته است

به گزارش وبلاگ نت مالزی و به نقل از موتور1، با این اوصاف، آخرین ساخته آن تفاوتی ندارد و مطمئناً هنگام حضور در خیابان های یک شهر شلوغ، سرهای زیادی را به سمت خود برمی گرداند؛ اگرچه مطمئن نیستیم که همه حرف های خوبی در مورد آن بزنند!

شاسی بلند فوق العاده ای که این بار مورد بحث است منصوری وناتوس (Mansory Venatus) نامیده می شود. این تیونینگ بر اساس لامبورگینی اوروس بوده و خودرویی بسیار سریع با رنگ طلایی است.

در حالت عادی، لامبورگینی اوروس از یک موتور 4 لیتری توئین توربو 8 سیلندر خورجینی بنزین سوز بهره می برد که قدرت تحسین برانگیزی 657 اسب بخار و گشتاور 850 نیوتن متر دارد. شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت آن نیز 3.3 ثانیه است. در نسخه های پرفورمنت این شتاب، عدد 3.1 ثانیه را نشان می دهد.

با این حال، منصوری این اعداد را ارتقاء داده و قدرت خروجی را به 900 اسب بخار و گشتاور تا 1100 نیوتن متر بهبود بخشیده است. حداکثر سرعت نیز به بیش از 323 کیلومتر در ساعت، می رسد.

لامبورگینی اوروس

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، هیولایی که منصوری از لامبورگینی اوروس ساخته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، هیولایی که منصوری از لامبورگینی اوروس ساخته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید