حسن یزدانی ناموس کشتی ایران است

به گزارش وبلاگ نت مالزی، محمد طلایی در مورد نتایج تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی صربستان گفت: در مجموع بخواهیم حساب کنیم عملکرد ملی پوشان بد نبود و باید به آن ها خسته نباشید گفت. به نظرم عملکرد قابل قبولی با دو طلا، سه نقره و دو برنز داشتیم، هرچند که انتظار از کشتی به عنوان ورزش اول کشور همواره بالاست و ما هم این دوره شانس این را داشتیم که مدال های بیشتر و خوش رنگ تری بگیریم، ولی خب شرایط اینطور شد که بچه ها با این نتایج برگردند و بازهم به آن ها خسته نباشید می گویم.

حسن یزدانی ناموس کشتی ایران است

وی در خصوص اینکه در غیاب روسیه انتظار بیشتری از آزادکاران می رفت، گفت: شرایط هر دوره از مسابقات فرق دارد و نمی شود یک فرضیه کلی در نظر گرفت و روی آن حکم داد. درست است که روسیه در این دوره حضور نداشت، ولی حریفان قدر دیگری بودند که مدال گرفتن مقابل آن ها هم کار راحتی نبود. همانطور که گفتم پتانسیل این بچه ها هم خیلی بالاست و می شد نتایج بهتری هم کسب کرد، ولی همین نتایج هم بد نبود. ما شکست های تلخی در این دوره داشتیم که واقعاً بابتش جا دارد حسرت بخوریم.

قهرمان اسبق تیم ملی کشتی آزاد در خصوص شکست حسن یزدانی عنوان نمود: فکر می کنم حسن یزدانی برای مردم خیلی مهم است و به نوعی او ناموس کشتی ایران به شمار میرود و مردم زیادی برای مدال طلای او لحظه شماری می کردند و شکست او مقابل تیلور در فینال کام مردم را تلخ کرد. حرف آقای دبیر در خصوص اینکه یزدانی باید بیشتر پا بگیرد درست است، ولی مشکل اصلی او زیر کتف بود. به هر حال حسن یزدانی کلی مدال برای کشتی این کشور آورده و از این به بعد هم دوباره مدال طلا خواهد آورد و حالا این دوره قسمت این چنین بود.

طلایی در ادامه گفت: به طور کلی بخواهم بگویم تیم ما در این دوره ضعف بررسی داشت. نمی خواهم شخص خاصی را مقصر بدانم، ولی ما در بررسی حریفان ضعف داشتیم و روی نقاط ضعف و قوتشان به خوبی کار نکردیم و اگر کار بهتری اجرا شده شده بود می توانستیم با مدال های بهتری برگردیم.

وی در خصوص اینکه آیا این ضعف به پژمان دستکار و کادرفنی برمی شود یا نه، شرح داد: من عرض کردم ضعف بررسی داریم و از شخص خاصی نام نمی برم و دیگر خودتان ببینید مشکل از کجا بوده است. ضمن اینکه ضعف روحیه هم در تیم دیده می شد و این موارد را باید رفع می کردند. مثلا در خصوص سرلک که یک بچه شهرستانی کم رو است و متاسفانه در دور اول کنار رفت.

پیشکسوت کشتی در خصوص عملکرد علیرضا دبیر در رأس فدراسیون گفت: آقای دبیر از جنس و از خانواده کشتی است، ولی در خصوص عملکردش هنوز زود است بخواهیم قضاوت کنیم و باید حداقل یک دوره چهارساله در رأس فدراسیون باشد تا بشود در خصوصش بهتر نظر داد.

طلایی در خصوص عملکرد تیم فنی و محمد بنا اعلام کرد: من در خصوص کشتی فرنگی نظر نمی دهم، چون صاحب نظر نیستم، ولی در خصوص محمد بنا همین را می گویم که باید کشتی ایران او را روی تخم چشمانش بگذارد. اینکه شنیدم خودشان قصد دارند کنار بروند به نظرم به خاطر خستگی از شرایط است، ولی امیدوارم ایشان را راضی نمایند که به فعالیتش ادامه دهد.

ایلنا

منبع: فرارو

به "حسن یزدانی ناموس کشتی ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن یزدانی ناموس کشتی ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید