خبرنگاران انتقاد عضو شورای شهر از حبس اطلاعات در خصوص پرونده اخیر شهرداران تهران

به گزارش وبلاگ نت مالزی، تهران-خبرنگاران- رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در انتقاد از اینکه مردم از اخبار پرونده شهرداران منطقه 2 و هشت پایتخت و قائم مقام شهرداری در دوره قالیباف آگاه نیستند، گفت: مردم به عنوان صاحبان سرمایه شهر، محرم اطلاعات هستند.

خبرنگاران انتقاد عضو شورای شهر از حبس اطلاعات در خصوص پرونده اخیر شهرداران تهران

به گزارش وبلاگ نت مالزی، محمدجواد حق شناس روز سه شنبه در دویست و شصت و پنجمین جلسه شورا با ارایه تذکری به هیات رییسه شورا و شهردار تهران، گفت: در هفته گذشته دو تن از همکاران در شهرداری های منطقه 8 و 2 توسط مقامات امنیتی و با دستور قضایی دستگیر شدند اما ابعاد ماجرا برای شهفرایندان هنوز روشن نیست .

وی با بیان اینکه با توجه به حساسیت جامعه نسبت به مسایل شهر تهران انتظار می رود، این موضوع توسط شهردار اطلاع رسانی دقیق گردد ، گفت: شهردار تهران در این خصوص فقط یک توییت منتشر نموده است.

حق شناس با بیان اینکه اعضای شورا دو اینجانب در چند روز گذشته تماس های زیادی از سوی وبلاگ نت مالزی رسانه ها داشته ایم، افزود: برای اینکه در این خصوص یک وحدت دقیق اطلاع رسانی داشته باشیم، باید یه این مهم توجه گردد.

عضو شورا ادامه داد: همچنین انتظار داریم که قوه قضاییه به این مهم توجه کند و افکار عمومی و جامعه را در جریان فرایند رسیدگی ها قرار دهند .

عضو شورای تهران افزود: در حالیکه با گذشت چند سال از دستگیری قایم مقام وقت شهرداری تهران در سال 96 می گذرد، هیچ خبر دقیقی از میزان هدر رفت اموال مردم نداریم .

وی با بیان اینکه سخن از هدر رفت چند هزار میلیارد از دارایی های مردم تهران است، گفت: هیچ خبری به مردم و ذی نفعان و نمایندگان مردم در این خصوص داده نشده است .

حق شناس با بیان اینکه شهفرایندان صاحبان اصلی سرمایه شهر هستند و نامحرم نیستند، گفت: این مردم صاحبان اصلی انقلاب و شهر هستند و نامحرم نیستند و انتظار داریم مردم را از آنچه می گذرد مستحضر کنید .

وی یادآور شد: سابقه کار این قایم مقام، به دادگاه نظامی منتقل شده در حالیکه اینگونه نیست و در این خصوص نیز انتظار شرح می رود .

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران انتقاد عضو شورای شهر از حبس اطلاعات در خصوص پرونده اخیر شهرداران تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتقاد عضو شورای شهر از حبس اطلاعات در خصوص پرونده اخیر شهرداران تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید