نیمه شب خبر رسید: استراماچونی، مرد 1،6 میلیون دلاری استقلال

به گزارش وبلاگ نت مالزی، بعد از مردانی چون رایکوف، جکیچ، سکومورخوف، بیلفسکی، کخ و شفر حالا استراماچونی هفتمین مربی خارجی تاریخ باشگاه استقلال است.

نیمه شب خبر رسید: استراماچونی، مرد 1،6 میلیون دلاری استقلال

در تهران نیمه شب بود که توییت خبرنگار اسکای اسپورت این بار از توافق آندره آ استراماچونی و استقلال خبر داد. در روزهای اخیر اخبار مربوط به توافق استراماچونی با استقلال آنچنان سردرگم کننده بود که باور اخبار سخت شده بود و وبلاگ نت مالزی ایرانی هربار در میان اخبار مربوط به این اتفاق خبرهای درست و غلطی را به مخاطب می رساندند. وقتی شبکه خبری اسکای اسپورت یا توتو مرکاتو ایتالیا در کنار وبلاگ نت مالزیی همچون دی مارزیو و ... توافق استراماچونی با استقلال ایران را روی خروجی قرار دادند، این بار توافق باورکردنی به نظر می رسید.

خاتمه باشگاه استقلال نیز به صورت رسمی توافق با آندره آ استراماچونی را گفت تا به هفته ها برآورد و شایعات در قبال سکاندار جدید آبی ها خاتمه داده شود. بنا به اعلام امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال، این باشگاه و استراماچونی برای امضای قرارداد دو ساله به توافق رسیدند و مرد ایتالیایی از امروز به صورت رسمی سرمربی استقلال خواهد بود. مبلغ قرارداد استراماچونی با استقلال به نقل از منابع ایتالیایی سالیانه 1،6 میلیون دلار است که البته این رقم مشروط پرداخت می شود و فهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا این رقم را کامل می کند.

منبع: ایران ورزشی

به "نیمه شب خبر رسید: استراماچونی، مرد 1،6 میلیون دلاری استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمه شب خبر رسید: استراماچونی، مرد 1،6 میلیون دلاری استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید